آرشیو پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۳، شماره ۳۰۹۰
سیاسی
۳

باخوانندگان

8503-0935

آمارهای داده شده حاکی از افزایش 75 درصدی قیمت بنزین یارانه یی و 43 درصد بنزین آزاد است. وقتی دولت رقیب اصلی بازار آزاد و باعث افزایش قیمت است و اتومبیل سه میلیونی می شود 22 میلیون آیا بهتر نیست ما برویم کشک مان را بسابیم؟ نکند انتظار دارید باور کنیم که کسی به حرف ما گوش می دهد؟

9188-0912

لازم نیست خیلی از تاریخ دین مطلع باشیم تا بفهمیم هیچ روایتی از تعرض مسلمانان صدر اسلام با سایرینی که موازین اسلامی را رعایت نمی کردند نقل نشده باشد. اسیدپاشان همان هایی هستند که به تعبیر مولاعلی پوسته دین را به تفسیر گرفته اند.

8713-0912

مساله حق پخش تلویزیونی بازی های لیگ به معضلی برای فوتبال ما تبدیل شده در حالی که راه حل آن هم ساده است. چرا از کشورهای دیگر الگو برداری نمی کنیم؟ مسوولان باید بپذیرند این مساله باید روزی حل شود.

یک مخاطب

این تاییدها و تکذیب ها در مورد ورود ویروس کرونا به ایران نه تنها راهگشا نیست بلکه اعتماد به اظهارنظرهای نهادهای مسوول را خدشه دار می کند. بالاخره اگر این ویروس به ایران آمده باید اقدامات لازم برای مبارزه با آن در دستور کار وزارت بهداشت قرار گیرد نه اینکه یک نهاد بگوید این اتفاق نیفتاده و یک نهاد دیگر غیر این را بگوید.

4124-0936

از خواندن گزارش «فرار از برزخ» لذت بردم چون نه تنها من را به گذشته یی نه چندان دور بر د بلکه باعث شد تا بسیاری از خاطراتم زنده شود.