آرشیو یکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۳، شماره ۸۲۳۱
ورزش
۱۱

گوناگون

تبریک روحانی به پاراآسیایی ها

رئیس جمهوری درپیامی افتخار آفرینی کاروان ورزشی جانبازان و معلولان سرافراز کشورمان دررقابت های پاراآسیایی اینچئون را تبریک گفته و سلامتی و استمرار توفیق همه این عزیزان و سربلندی بیش از پیش ملت بزرگ ایران را در عرصه های بین المللی از خداوند متعال مسئلت کرد.

استقبال مسئولین ازکاروان غدیر

کاروان غدیربا استقبال مسئولین وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و پاراالمپیک وارد تهران شدند.کاروان کشورمان که با نام غدیردرمسابقات پاراآسیایی حضورداشت، توانست120 مدال رنگارنگ را کسب کند.

داورزنی دراجلاس جهانی والیبال

داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال ایران برای شرکت در سی وچهارمین اجلاس سالانه فدراسیون جهانی والیبال، هفتم آبان عازم ایتالیا می شود.

مردانی درمنچستربرنزگرفت

مردانی تکواندوکار وزن 80+ کیلو ایران با شکست مقابل نماینده ازبکستان به مدال برنز مسابقات گرند پری منچستر دست یافت.

درخشش کشتی گیران درترکیه

درپایان روز نخست رقابتهای کشتی بین المللی جام جمهوریت ترکیه آزادکاران جوان ایران سه مدال طلاکسب کردند و فرنگی کاران صاحب سه مدال برنزشدند.

کم فروشی، عامل ناکامی دوومیدانی

تیمورغیاثی مدیر تیمهای ملی، کم فروشی برخی از ورزشکاران را یکی از عوامل ناکامی دوومیدان ایران دراینچئون عنوان کرد وگفت: به نظرم برخی از ورزشکاران ما اشباع شده اند و ما نباید هرآنچه که ورزشکار خواست را انجام دهیم.

قبولی ترکی درآزمون داوری

محسن ترکی درآزمون جسمانی دوباره داوران شرکت کرد و موفق شد این آزمون را با موفقیت پشت سر بگذارد. به این ترتیب او برای قضاوت درلیگ برتر وجام حذفی مشکلی ندارد.

شهرداری فاتح والیبال ساحلی

مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور با حضور 19تیم در چابکسر برگزار شد.ودرپایان این رقابتها تیم شهرداری ارومیه عنوان قهرمانی راکسب کرد.گفتنی است بانک تجارت حامی مالی این دوره ازمسابقات بود.