آرشیو یکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۳، شماره ۴۱۰۵
پرونده
۱۱

رکورددارهای خالکوبی در دنیا

منبع: innessworldrecords

بسیاری از افراد دوست دارند با انجام کارهای شگفت آور نام خود را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کنند و این افراد در زمینه خالکوبی توانسته اند به خواسته شان جامه عمل بپوشانند.

لاکی دیاموندریچ

نام لاکی دیاموندریچ (با نام اصلی گریگوری پائول مک لارن) به عنوان کسی که صددرصد بدنش از جمله داخل پلک ها، دهان و گوش هایش خالکوبی شده در کتاب رکورد گینس ثبت شده است.

جولیا جینوس

او که به بانوی مصور معروف است، 95 درصد بدنش خالکوبی شده و رکورددار کتاب گینس است. او پیش از خالکوبی به بیماری پورفیری مبتلاشده بود و نور خورشید موجب تاول در پوستش می شد و پس از درمان تاول ها، اثر آنها برای همیشه روی بدنش می ماند و او بالاخره برای پوشاندن لکه ها به خالکوبی روی آورد و تقریبا همه قسمت های بدنش را خالکوبی کرد.

تام لی پارد

تمام بدنش را به شکل پوست پلنگ خالکوبی کرده است. او زمانی سربازی حرفه ای بوده و پیش از دیاموندریچ رکورددار بیشترین خالکوبی در بدنش بود. لی پارد برای خالکوبی بدنش حدود 5500 پوند هزینه کرده بود.

هار پارکاش معروف به گینس ریشی

ریشی هفتاد ساله با خالکوبی کردن 305 پرچم کشورهای مختلف، نقشه 185 کشور، 165 تصویر بسیار کوچک و 2985 حرف در سال توانست رکورد پنج سال قبل خود را در گینس بشکند. او عاشق خالکوبی و ثبت نام خود در گینس است ولی همسرش بیملااز این که با او در خیابان قدم بزند خجالت می کشد.

او گفته است که اگر یکبار دیگر ریشی بخواهد به خالکوبی هایش اضافه کند، حتما از او جدا می شود. البته می توان گفت ریشی به ثبت رکورد در کتاب گینس معتاد شده، زیرا در موارد دیگری مانند حمل بزرگ ترین پیتزای جهان، پذیرفتن یک فرد شصت ویک ساله به فرزندخواندگی، خوردن یک بطری سس در کمتر از 40 ثانیه و... برای بدست آوردن رکورد در کتاب گینس تلاش کرده است.

هالیس کانترل

او در زمینه خالکوبی فعالیت دارد و به این دلیل که توانست فقط در 24 ساعت، 801 طرح خالکوبی انجام دهد، رکورددار کتاب گینس شد. البته پیش از این کاترین ون دی با 400 خالکوبی رکورددار بود.