آرشیو پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۳، شماره ۲۰۹۰۹
حوادث - اخبار کشور
۹

در واکنش به قهر کادر فنی تیم ملی کاراته، سمندر: روحانی قهر کرده هروی کار دارد!

رئیس فدراسیون کاراته که از دو هفته قبل مدیریت تیم های ملی کاراته را نیز بر عهده گرفته است، در واکنش به قهر اعضای کادر فنی تیم ملی بزرگسالان و نرفتن به اردوی گیلان می گوید: گویا حسین روحانی قهر کرده است، شهرام هروی هم گفته کار دارم و جعفری هم از قبل گفته بود مشکل دارد و به اردو نمی رود.

علیرضا سمندر در آخرین اظهارات خود در خصوص غیبت اعضای کادر فنی تیم ملی کاراته در آخرین اردوی این تیم در گیلان این چنین گفت:

* هروی، روحانی و جعفری در این مرحله از اردو حضور ندارند. خودم هنوز با هروی صحبت نکرده ام اما دیروز که از فدراسیون با او تماس گرفتم گفته یک سری مشکلات شخصی دارد و نتوانسته به اردو برود. جعفری هم از قبل گفته بود که مشکل دارد و نمی تواند به گیلان برود. حسین روحانی هم از برخی مسائل ناراحت بود و گویا قهر کرده و به این اردو نرفته است.

* در صحبتی که با حسین روحانی داشتم ناراحت بود که چرا نام او در لیست مربیان تیم ملی برای مسابقه های جهانی وجود ندارد. نمی دانم گویا خودش را قبل از رهنما و هروی می داند که چنین حرفی می زند. در جلسه ای که با او داشتم شرایط را برایش گفتم و توضیح دادم که ما نام رهنما و هروی را به عنوان مربی داده ایم و محدودیت داشتیم تا نفر دیگری را معرفی کنیم. به او گفتم که آیا می شد من، رهنما و هروی را کنار بگذارم و نام تو را اعلام کنم؟!

* البته اینکه مربیان تیم ملی به نشانه قهر به این مرحله از اردو نرفته اند احتمالش زیاد است. امیدوارم این مسئله وجود نداشته باشد اما اگر هم باشد، هیچ مشکلی نیست چون مسعود رهنما آنجاست و حسینی هم در کنار تیم حضور دارد. از همه مهم تر اینکه ملی پوشان بزرگسال بچه نیستند و می دانند که چطور شرایط خودشان را کنترل کنند. امیدوارم این مرحله از اردو با آرامش بیشتری برگزار شود.

* درست است که روحانی، هروی و جعفری به این مرحله از اردو نیامده اند اما احترام شان را داریم و اگر بیایند حتما همراه خودمان به مسابقه های جهانی می بریم. مگر آنکه خودشان نیایند. من نمی توانم مربیانم را مجبور کنم که همراه تیم باشند. ما هیچ مشکلی برای اعزام آنها نداریم و تمام کارهایشان انجام شده است.