آرشیو پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۳، شماره ۲۰۹۰۹
حوادث - اخبار کشور
۹

خواندنی از ورزش ایران

*پزشک معالج بهادر مولایی پس از انجام عمل جراحی گفت: مولایی تا شش ماه حق شرکت در تمرینات وزنه برداری را ندارد. دکتر محمد رازی در رابطه با آخرین وضعیت بهادر مولایی پس از انجام عمل جراحی، اظهار کرد: بهادر مولایی از ناحیه رباط صلیبی، مینیسک داخلی و غضروف زانوی راست دچار پارگی شده بود که امروز (دیروز)تحت عمل جراحی آرتوسکوپی، بازسازی رباط و ترمیم مینیسک قرار گرفت و در حال حاضر تا مدت شش ماه اجازه حضور در تمرینات تیم ملی وزنه برداری را ندارد. رازی در پایان پیرامون این پرسش که چقدر امکان بازگشت مولایی به تمرینات فوق سنگین و زدن وزنه های سنگین پس از شش ماه برای وی امکان پذیر خواهد بود؟ خاطر نشان کرد: در این زمینه هیچ قولی نمی دهم، زیرا وضعیت وی پس از شش ماه مشخص می کند که آیا این نایب قهرمان جهان باز می تواند وزنه های سنگین را بزند یا خیر؟

*معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: دکتر قره چون نامزد ریاست فدراسیون ورزش های همگانی است شخص دیگری به عنوان سرپرست تا زمان انتخابات معرفی خواهد شد.

*مرحله سوم و پایانی رقابت های کشتی آزاد و فرنگی لیگ جایزه بزرگ باشگاه های کشور روزهای 8 و 9 آبان ماه در سالن ابن سینا شهر همدان برگزار می شود. سه تیم برتر این رقابت ها در هر رشته آزاد و فرنگی مجوز حضور در جام باشگاه های جهان را که نیمه اول آذرماه در ایران برگزار می شود، کسب می کنند.