آرشیو پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۳، شماره ۲۰۹۰۹
حوادث - اخبار کشور
۹

مدیرعامل بانک ملی: 55 هزار میلیارد ریال از معوقات بانک ملی در اختیار 54 نفراست

مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان اینکه 55 هزار میلیارد ریال از معوقات بانک ملی در اختیار 54 نفر است. گفت: بدهکاران معوقات خود را پرداخت نکنند، اسامی آنها را اعلام می کنیم.

عبدالناصر همتی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، مطالبات بانک ملی ایران از بخش خصوصی را

13 هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: پنج هزار و 500 میلیارد تومان از معوقات بانک ملی در اختیار 54 نفر است که نیمی از معوقات بانک ملی را تشکیل می دهد.

همتی با اشاره به اینکه 10 کمیته برای وصول مطالبات بانکی درحال مذاکره با بدهکاران هستند، گفت: امیدواریم در آینده نزدیک بخش قابل توجهی را وصول یا تعیین تکلیف کنیم.

مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به اینکه بانک از طریق مذاکره به دنبال وصول مطالبات است، تصریح کرد: در صورتی که بدهکاران بانکی نسبت به پرداخت معوقات بانک اقدام نکنند از طریق اقدام قانونی، حقوقی و مراجع قضایی این مسائل را پیگیری می کنیم.

وی درباره اعلام اسامی دانه درشت های بدهکار بانک ملی گفت: ضرورتی برای اعلام اسامی بدهکاران دانه درشت دیده نمی شود چرا که بسیاری از آنها تولیدکننده و فعال اقتصادی هستند.

مدیر عامل بانک ملی ایران عنوان کرد: در صورتی که بدهکاران برعدم پرداخت معوقات و مطالبات بانک مصر و محکم باشند با هماهنگی قوه قضاییه اسامی آنها اعلام می شود.