آرشیو پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۳، شماره ۲۰۹۰۹
ورزشی
۷

دفاعیه سرمربی تیم ملی وزنه برداری

زارع: ما هیچ اشتباهی مرتکب نشدیم!

سرمربی تیم ملی وزنه برداری می گوید در اینچئون اگر وزنه برداران می توانستند وزنه های درخواستی خود را بالای سر ببرند به مدال های خوش رنگ تر و بهتری می رسیدند.

بهمن زارع با بیان اینکه سطح مسابقات در اینچئون بسیار بالابود، اظهارکرد: در این تورنمنت متاسفانه وزنه برداران ما نتوانستند وزنه های انتخابی که در تمرین زده بودند را بالای سر ببرند و وزنه ها را رها می کردند که این موضوع باعث شد نتوانیم نتیجه دلخواه را از این تورنمنت بگیریم. امیدوارم در مسابقات جهانی بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که طبق گفته برخی از کارشناسان شما در انتخاب وزنه ها اشتباه کرده بودید، تصریح کرد: چه کسی این حرف را زده است؟ من اصلااین سخنان را قبول ندارم، زیرا در اینچئون اگر وزنه برداران می توانستند وزنه های درخواستی خود را بالای سر ببرند به مدال های خوش رنگ تر و بهتری می رسیدند.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری افزود: برخی از کارشناسانی که در زمینه تیم ملی اظهار نظر کرده اند باید راهکار های خوبی را نیز جلوی پای ما بگذارند. اگر قرار است کسی را نقد کنیم باید نقدمان سازنده باشد و موجب پیشرفت آن رشته ورزشی شود.

زارع در مورد اینکه برخی معتقد بودند که کیانوش رستمی بعد از مهار وزنه ها در یک ضرب به خود مغرور شد و وزنه 212 گیلوگرم را نتوانست بالاببرد، تصریح کرد: خیر، اصلاچنین چیزی نبود و باید این سوال را از خودش بپرسید، اما اگر می خواهید بدانید چرا طلانگرفت به این علت بود که نتوانست وزنه ای که در تمرینات مهار کرده بود را در مسابقات مهار کند و اگر آن اتفاق می افتاد او بجای نقره مدال طلابر گردن می آویخت. در مورد انتخاب وزنه ها هیچ مربیان اشتباهی نکرده اند.

وی ادامه داد: امیدوارم برخی از نقد هایی که کارشناسی نشده است بهبود یابد و در جهت پیشرفت وزنه برداری سخن گفته شود نه تخریب وزنه برداری!