آرشیو پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۳، شماره ۳۰۹۶
جامعه
۱۳

اطلاعیه شورای شهر درباره واریز میلیاردی به حساب یکی از اعضا

هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران، ضمن تکذیب سخنان یکی از اعضا در قالب تذکر به گشایش حساب شخصی و واریز میلیاردها تومان به حساب مذکور در جلسه علنی روز سه شنبه ششم آبان ماه اعلام کرد: در شورای شهر تمامی حساب ها به نام شورا یا ستادهای وابسته به شورا و دست کم با دو امضا گشایش می شود. در ادامه این تکذیبیه آمده است:

منابع مالی در شورای اسلامی شهر تهران با نظارت کامل هیات رییسه و با دو یا سه امضا هزینه می شود و سخنان یکی از اعضا درباره واریز میلیارد ها تومان به حساب شخصی یکی دیگر از اعضا به هیچ عنوان با واقعیت منطبق نیست. هیات رییسه به همه اعضا توصیه کرد پیش از اعلام هرگونه نظر و خبر ادعایی نسبت به صحت آن اطمینان حاصل کنند و عواقب آن را به عهده گیرند.

گفتنی است عبدالحسین مختاباد در جلسه علنی دیروز شورا ضمن تذکری به رییس این نهاد، از واریز میلیاردها تومان وجه در حساب یکی از اعضا خبر داد و اعلام کرد فقط سود این پول 100 میلیون تومان است و در صورتی که این وجوه به صندوق شورای شهر برنگردد، مساله را به صورت علنی با مردم در میان خواهد گذاشت.

واکنش مختاباد به تکذیبیه هیات رییسه

مختاباد در واکنش به تکذیبیه هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران در مورد گشایش حساب شخصی و واریز میلیارد ها تومان به حساب یکی از اعضا گفت: هیات رییسه نمی تواند تکذیبیه منتشر کند، زیرا این مساله مطرح شده سوال من به عنوان یکی از اعضاست و باید به آن پاسخ داده شود.