آرشیو شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳، شماره ۵۷۸۲
اقتصادی
۵

اخبار کوتاه

کفه ترازوی واردات در مناطق آزاد سنگین تر است

دبیر شورای مناطق آزاد گفت: یکی از انتقادات بجا به مناطق آزاد این است که رویکردشان در شرایط فعلی بیشتر به سمت واردات است.

اکبرترکان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران ادامه داد: رئیس جمهوری نیز بر این موضوع تاکید دارد که مناطق آزاد متکی به واردات را قبول ندارم. ترکان اظهار داشت: باید مناطق آزاد تراز وارداتشان را تقلیل دهند. وی تاکید کرد: درحال حاضر تراز واردات در مناطق آزاد زیاد است.

تدوین دستورالعمل خدمات پس از فروش خودرو

دبیر انجمن صنفی شرکت های خدمات پس از فروش خودرو از تدوین پیش نویس بازنگری در دستورالعمل شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش صنعت خودرو خبر داد.

عباسعلی غیاثی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در دستورالعمل جدید، ضوابط خدمات پس از فروش خودرو سختگیرانه تر شده و با اجرای آن افزایش سطح کیفی خدمات را شاهد خواهیم بود. وی بیان کرد: این دستورالعمل برای تایید نهایی به وزارت صنعت، معدن و تجارت ارسال شده است.

13میلیون لیتر بنزین پاک برای هر روز تهران

رئیس مرکز انتقال نفت و فرآورده های نفتی شازند گفت: روزانه 13 میلیون لیتر بنزین پاک تولیدی پالایشگاه امام خمینی(ره) اراک از طریق مرکز انتقال شازند به کلانشهرهای تهران و کرج منتقل می شود. محمد سلیمی پناه گفت: در هفت ماه نخست سال جاری مجموعا 5 میلیارد و 170 میلیون لیتر فرآورده تولیدی پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند اراک از طریق خطوط لوله مرکز انتقال شازند به مبادی مصرف منتقل شده است.