آرشیو شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳، شماره ۲۰۹۱۰
ورزشی - اخبار کشور
۹

تیم های قهرمان جایزه بزرگ کشتی آزاد و فرنگی مشخص شدند

تیم های بیمه رازی و مرکز جراحی پاستور اندیمشک به ترتیب عنوان قهرمانی لیگ برتر جایزه بزرگ کشتی آزاد و فرنگی را به خود اختصاص دادند.

مرحله سوم و نهایی رقابت های لیگ برتر جایزه بزرگ کشتی باشگاه های کشور از روز پنج شنبه گذشته در سالن ابن سینای همدان در دو رشته آزاد و فرنگی آغاز شد و بعدازظهر دیروز به پایان رسید.در رشته آزاد تیم بیمه رازی با کسب عنوان نخست این مرحله عنوان قهرمانی این رقابت ها را در مجموع به خود اختصاص داد.تیم بیمه رازی با هدایت غلامرضا محمدی، سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد در آخرین دیدار خود با نتیجه 7 بر یک از سد گاز مازندران گذشت و با 270 امتیاز در مجموع 3 مرحله عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد. تیم گاز مازندران با 260 امتیاز دوم شد و کفایتی مشهد نیز با 200 امتیاز بر سکوی سوم ایستاد. بدین ترتیب تیم های بیمه رازی، گاز مازندران و کفایتی مشهد که موفق به کسب عناوین اول تا سوم این رقابت ها شدند جواز حضور در رقابت های جام باشگاه های جهان را کسب کردند. در رشته فرنگی نیز تیم مرکز جراحی پاستور اندیمشک با 290 امتیاز عنوان قهرمانی لیگ برتر جایزه بزرگ کشتی باشگاه های کشور را از آن خود کرد.تیم های صبای قم و شهدای هفتم تیر تهران نیز با 240 امتیاز دوم و سوم شدند. بدین ترتیب تیم های جراحی پاستور اندیمشک، صبای قم و شهدای هفتم تیر که موفق به کسب عناوین اول تا سوم این رقابت ها شدند جواز حضور در رقابت های جام باشگاه های جهان را کسب کردند. در پایان این مسابقات به تیم های اول تا سوم رشته های آزاد و فرنگی به ترتیب 100، 60 و 40 سکه تمام بهار آزادی اهداء شد.

نخستین دوره رقابت های لیگ جهانی کشتی آزاد روزهای 5 تا 7 آذرماه در شهرستان جویبار برگزار می شود که به تیم های اول تا سوم این رقابت ها به ترتیب 25، 15 و 10 هزار دلار جایزه اهداء می شود.