آرشیو شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳، شماره ۵۷۸۲
صفحه آخر
۲۴

انتخاب اعضای جدید هیات مدیره انجمن تهیه کنندگان مستند

مرتضی رزاق کریمی، جعفر صانعی مقدم، سعید رشتیان، حسین حقگو و علیرضا حسینی به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره انجمن تهیه کنندگان مستند معرفی شدند.

در این انتخابات، فرهاد توحیدی ضمن قدردانی از فعالیت های انجمن تهیه کنندگان مستند گفت: هر دو صنف مربوط به مستندسازان جزو درخشان ترین و از اصناف برگزیده خانه سینما هستند بخصوص انجمن تهیه کنندگان مستند که سابقه کار صنفی گسترده دارد.

وی افزود: از بین 31 صنف خانه سینما، حضور دو عضو از صنف انجمن تهیه کنندگان مستند و انجمن مستندسازان در هیات مدیره، نسبت بالای حضور و کیفیت مدیریت این اصناف را نشان می دهد. در کل باید بگویم نحوه برخورد صنفی آنها چنان است که می توانند در مدیریت خانه سینما حضور موثر داشته باشند و کمک بسیار کنند.

در ادامه این جلسه با اعلام پایان دوره فعالیت هیات مدیره پیشین، 11 کاندیدای هیات مدیره جدید اعلام و پس از برگزاری انتخابات، از میان کاندیداها، به ترتیب مرتضی رزاق کریمی، جعفر صانعی مقدم، سعید رشتیان، حسین حقگو و علیرضا حسینی به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره معرفی شدند. از میان سه کاندیدا برای بازرس انجمن، فخرالدین سیدی به عنوان بازرس اصلی و محمدرضا نیازی به عنوان بازرس علی البدل انجمن انتخاب شدند.