آرشیو شنبه ۱ آذر ۱۳۹۳، شماره ۲۰۹۲۶
شهرستان ها
۷

فرمانده سپاه بیت المقدس: کردستان هیچ مشکل امنیتی ندارد

هیچ مشکل امنیتی برای سرمایه گذاران در کردستان وجود ندارد و سرمایه گذاران می توانند با خاطری آسوده در کردستان سرمایه گذاری نمایند.

سنندج- خبرنگارکیهان:

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با بیان این مطلب افزود: سرمایه گذاران اگر تمایل دارند به کردستان بیایند مطمئن باشند که در امنیت کامل خواهند بود. ما تمام قد از امنیت استان به عنوان یک سرباز دفاع می کنیم.

«محمدحسن رجبی» که به مناسبت هفته بسیج با خبرنگاران سخن می گفت، اظهار داشت: بسیج در راستای محرومیت زدایی و در حوزه سلامت از ابتدای سال تاکنون چهار بیمارستان صحرایی در نقاط مختلف استان که مناطق صعب العبور بوده اند برپا کرده است. وی افزود: 180 تیم امدادی سپاه برای اقدامات درمانی مردم که به علت داشتن فقر مالی نمی توانند به دکتر یا بیمارستان مراجعه کنند با ده گردی و یا مراجعه به خانه های مردم، این بیماران را درمان و اگر نیاز به درمان بعدی دارند در بیمارستان های تک تخصصی به بیماری آنها رسیدگی می شود.

وی اظهار داشت یک هزار و 214 طرح در حوزه محرومیت زدایی درحال اجرا است که مجموعا اعتباری بالغ بر 24میلیارد تومان را دربر داشته و این طرح ها شامل احداث مسجد، خانه بهداشت، خانه عالم، آبرسانی روستایی، سرویس های بهداشتی، غسالخانه، احداث پل های روستایی و... بوده است.