آرشیو شنبه ۱ آذر ۱۳۹۳، شماره ۲۰۹۲۶
ورزشی - اخبار کشور
۹
گفت و گو

موضع گیری جدید رئیس فدراسیون فوتبال

کفاشیان: معلوم نیست کرانچار سرمربی تیم امید شود!

رئیس فدراسیون فوتبال ایران معتقد است هنوز معلوم نیست زلاتکو کرانچار سرمربی تیم ملی امید شود و توافق نهایی با او انجام نشده است!

علی کفاشیان در تازه ترین مصاحبه خود به تشریح آخرین شرایط تیم ملی و تیم فوتبال امید ایران پرداخته که قسمت های مهم صحبت های وی در ادامه می آید:

* پس از آنکه کرانچار از سوی کمیته فنی فدراسیون تایید شد و بعد از مذاکرات حبیب کاشانی مدیر تیم امید با او و توافق های اولیه، موضوع در هیئت رئیسه فدراسیون هم مطرح شد اما او اول باید به ایران بیاید تا مذاکرات نهایی را با او داشته باشیم و بعد به سمت امضای قرار داد پیش رویم. بنابراین نشستن این مربی روی نیمکت تیم امید واقعا معلوم نیست.با این شرایط پرونده گزینه های دیگر برای هدایت تیم امید هم هنوز بسته نشده است.

* عملکرد بازیکنان تیم ملی در بازی با کره جنوبی رضایت بخش بود و واقعا پیروزی خوبی بدست آمد. کره ای ها هم حریف سرسختی بودند و باعث شدند تیم ما یک محک جدی قبل از جام ملت ها بخورد.

* بازی با کره و بویژه نیمه دوم آن یک پیغام بزرگ برای ما داشت؛ اینکه از اعتماد به جوان ها ضرر نکردیم. کی روش به خوبی آنها را در ترکیب تیم قرار داد و خوشبختانه نتیجه بخش هم بود. در مجموع تیم ملی ثابت کرد، می تواند عملکرد خوبی در استرالیا داشته باشد.

* اردوی آفریقا در برنامه تیم ملی وجود دارد و با توجه به برنامه بازی های تدارکاتی تیم های آفریقایی، کارلوس کی روش در حال حاضر مشغول بررسی و ارزیابی شرایط آنهاست تا حریفان تدارکاتی مناسبی را پیدا کنند اما هنوز بازی با هیچ تیمی قطعی نشده است.