آرشیو شنبه ۱ آذر ۱۳۹۳، شماره ۲۰۹۲۶
ورزشی - اخبار کشور
۹

اخبار ورزش جهان

* معمولا در فوتبال وقتی تیمی شکست سنگینی می خورد، سرمربی تیم اولین نفری است که مورد انتقاد قرار می گیرد و ممکن است در همان بازی برکنار شود. ولی در فوتبال سوئیس یک اتفاق دیگر رخ داد. تیم گرنچن که در لیگ سوئیس فعالیت می کند پس از شکست سنگین 10 بر صفر و قرار گرفتن در رده آخر تمام یازده بازیکن خود را اخراج کرد و مربی خود را حفظ کرد.

* جان لوئیجی بوفون 36 ساله از طریق مدیربرنامه های خود برای تمدید قراردادش با یوونتوس به توافق رسید و تا سال 2017 در این تیم می ماند. وچا سینیورا مدیر برنامه های بوفون عصر پنج شنبه با اعلام توافق برای تمدید قرارداد این بازیکن با باشگاه تورینی گفت که احتمالابوفون در پایان این قرارداد از فوتبال خداحافظی می کند.

* عصر روز پنج شنبه مسئولان فدراسیون فوتبال ایتالیا همراه با روسای باشگاه ها تشکیل جلسه دادند تا در مورد راهکارهای بهبود وضعیت این رشته ورزشی در کشور قهرمان جهان در سال 2006 تبادل نظر کنند.براساس تصمیمات این عده قرار شده است از سال 2016 شمار بازیکنان تیم ها 25 نفر بوده که 4 نفر آن از بازیکنانی باشند که در خاک ایتالیا متولد شده اند. همچنین 4 بازیکن نیز توسط خود باشگاه پرورش یافته باشند. اتخاذ این تصمیم باعث شد مطبوعات داخلی از آن استقبال کنند.