آرشیو شنبه ۱ آذر ۱۳۹۳، شماره ۲۰۹۲۶
صفحه آخر
۱۲

تشدید ناآرامی ها در قدس اشغالی صهیونیست ها ده ها فلسطینی را مجروح کردند

شماری از فلسطینیان براثر درگیری با نیروهای رژیم صهیونیستی در حومه شهر قدس مجروح شدند.

به گزارش خبرگزاری ها، شهروندان فلسطینی روز پنجشنبه با پلیس رژیم صهیونیستی که به مراسم یادبود دو شهید فلسطینی حمله کردند درگیر شدند و تعدادی از آنان مجروح شدند.

پلیس رژیم صهیونیستی با یورش به چادر مجلس یادبود «غسان» و «عدی ابوالجمل» دو شهید فلسطینی تلاش کرد تا مجلس عزا را برهم بزند و فلسطینی ها را متفرق کند که جوانان فلسطینی از این اقدام جلوگیری کردند و با پلیس این رژیم درگیر شدند.

در این هنگام پلیس رژیم اشغالگر با شلیک گلوله های پلاستیکی و گاز اشک آور به سوی جوانان فلسطینی ده ها تن از آنها را مجروح کرد.

بمب ساعتی

«حاتم عبدالقادر» وزیر سابق امور قدس در تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: «تقریبا همه اهالی قدس به بمب ساعتی تبدیل شده اند.»

وی افزود، اهالی شهر قدس دیگر تحمل جنایت ها و تجاوزات رژیم اسرائیل را ندارند و کاسه صبرشان لبریز شده است.

عبدالقادر تاکید کرد، اگر رژیم اشغالگر اسرائیل خواستار آرامش است نباید از زور و سلاح علیه فلسطینی ها استفاده کند بلکه از طریق متوقف کردن جنایت ها و تجاوزاتش علیه قدس و جلوگیری از ورود یهودیان به مسجدالاقصی می تواند آرامش را به اراضی اشغالی برگرداند. وزیر سابق امور قدس گفت: شهر قدس شهر فلسطینی ها است و اشغالگران هیچ حقی در این شهر ندارند.

زیر گرفتن یک دختر فلسطینی

یک شهرک نشین صهیونیست با خودروی خود یک دختر فلسطینی را در شمال قدس اشغالی زیر گرفت.

این دختر فلسطینی که به شدت زخمی شده، به بیمارستان منتقل شد. منابع خبری رژیم صهیونیستی نیز گزارش دادند که یک جوان فلسطینی در پی این اقدام تلاش کرد با خودروی خود شهرک نشینان را به زیر بگیرد که در نهایت موفق شد در عملیات این جوان فلسطینی یک صهیونیست مجروح شد. مدتی است، فلسطینیان ساکن قدس اشغالی با انجام عملیات های استشهادی انتفاضه سوم را آغاز کرده اند. این مسئله به شدت صهیونیست ها را به وحشت انداخته است. اوج این عملیات، چند روز پیش بود که ده ها صهیونیست را به هلاکت رساند یا زخمی کرد.