آرشیو شنبه ۱ آذر ۱۳۹۳، شماره ۸۲۵۲
ورزش
۱۱

گوناگون

مظلومی درخانه ابدی آرام گرفت

سرطلایی فوتبال ایران پس از تشییع پیکرش دیروز در قطعه نام آوران بهشت زهرا به خاک سپرده شد. پیکر غلامحسین مظلومی، سرطلایی فوتبال ایران دیروز از ورزشگاه شیرودی تشییع شد و پس از آن در قطعه نام آوران بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

ایران نایب قهرمان جام جهانی ساندا شد

تیم ملی ووشو کشورمان دیروز در پایان جام جهانی ساندا اندونزی با کسب 6 طلاو یک نقره نایب قهرمان شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در آخرین روز جام جهانی ساندا که از پنج شنبه 29 آبان در جاکارتا اندونزی آغاز شده بود، تیم ملی ووشو کشورمان موفق شد با کسب 6 طلاو یک نقره در بین مدال آوران رقابت های قهرمانی جهان عنوان نایب قهرمانی این جام را از آن خود کرد. گفتنی است هدایت تیم ملی ساندای آقایان را حسین اوجاقی و بانوان را نیز پانگ یان در جام جهانی ساندا اندونزی عهده دار بودند.

نفت در خانه ملوان را برد

تیم نفت مسجد سلیمان دردیدارآغازین هفته پانزدهم رقابتهای لیگ برتر مقابل ملوان به پیروزی رسید. دراین دیدارکه تیم نفت میزبان بود با نتیجه 3 بر 2 از سد حریف شمالی خود گذشت.

کلانی و کاشانی در پرسپولیس

طی حکمی از سوی وزیرورزش حسین کلانی و جعفر کاشانی به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره تیم پرسپولیس انتخاب شدند.به این ترتیب کاظم پور و خواجه وند از هیئت مدیره این تیم جدا شدند.

استقلال فردا مشکی می پوشد

تیم استقلال دردربی 79 برابر پرسپولیس با لباس مشکی و آبی به میدان می رود. این تصمیم به خاطر درگذشت مرحوم غلامحسین مظلومی صورت گرفته است.

درخشان: شرایط روانی پرسپولیس خوب است

سرمربی تیم پرسپولیس درباره بازی با استقلال گفت: امیدواریم که این بازی حساسیت کمتری داشته باشد تا بتوانیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. حمید درخشان افزود: بچه ها از شرایط روانی خوبی برخورداند و امیدواریم یک بازی خوب و منسجم در برابر استقلال انجام دهیم. آماده پیکار با استقلال هستیم.