آرشیو دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۳، شماره ۲۰۹۲۸
شهرستان ها
۷

آغاز ساخت 44 واحد مسکونی ویژه محرومین در شهر بادرود

عملیات اجرایی احداث 44 واحد مسکونی ویژه محرومین بادرود در شهرک آزادگان شهر بادرود از توابع شهرستان نطنز آغاز شد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اصفهان در حاشیه این مراسم گفت: ساخت 44 واحد مسکن محرومین بادرود در زمینی به مساحت 3500 مترمربع و با زیربنای هر واحد 75 متر در دو طبقه احداث خواهد شد.

«اصغر مستولی زاده» افزود: این پروژه در راستای فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) برای ساخت خانه های ارزان قیمت ویژه محرومین احداث خواهد شد و امیدواریم با کمک خیرین و از محل حساب 100 امام (ره) شاهد افتتاح هر چه زودتر این پروژه باشیم.

وی اظهارداشت: تاکنون تعداد یکهزار و 200 واحد مسکونی ویژه محرومین در قالب حساب 100 امام (ره) در سطح استان اصفهان ساخته شده است.

مستولی زاده درخصوص مقاوم سازی و طرح هادی روستاها نیز افزود برای مقاوم سازی منازل مسکونی روستاها وام 150 میلیون ریالی در چهار مرحله به متقاضیان پرداخت شده که امسال نیز برای نطنز سهمیه ای در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به طرح هادی روستاهای استان اصفهان گفت: درحال حاضر 82 درصد از روستاهای استان دارای طرح هادی هستند و 12 درصد نیز فاقد طرح هادی روستایی هستند که در این زمینه با تجدید نظر و بازنگری در طرح هادی روستاهایی که بالای شش تا هفت سال سابقه دارند، این طرح به اجرا در خواهد آمد.