آرشیو دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۳، شماره ۸۲۵۴
اجتماعی
۱۰

پیام مردم

تلفن به خط ارتباطی: تماس اخیر کری با نتانیاهو بار دیگر نشان داد موضع آمریکا و غرب در قبال مسئله هسته ای ما با نظر اسرائیل است. آمریکا و گروه 1+5 هیچ کاره اند و خواسته آنها عقب نشینی ما از شعار مرگ بر اسرائیل است. بهتر است دولت آقای روحانی انتهای منظور دشمن را ببیند.

تهران- یک شهروند: تیبای صفر کیلومتر خریده ام ولی در کاپوت باز نمی شود. لاستیک شیشه عقب شاگرد 5 میل فاصله دارد و آب داخل در می شود. فرمان در صد کیلومتری می زند، صدای موتور وارد اتاق می شود و... آن وقت از موفقیت صنعت خودرو سخن می گویند، مسئولان بفرمایند ما چه کنیم؟

اسلام آباد- یک شهروند: با بودن افرادی مثل آقای ترکان در داخل کشور که توان بومی را انکار و برای غرب مدیحه سرایی می کند نیازی به تبلیغات سوءدشمن خارجی نیست!

اسلامشهر- یک شهروند: آقای عراقچی معاون وزیر خارجه و دیپلمات ارشد هسته ای کشورمان یک بار می گوید: اگر توافق نشود اتفاق مهمی نیفتاده و بار دیگر می گوید: اگر به توافق نرسیم برای همه خطرناک است. کدام گفته ایشان صحیح است؟

تهران- یک شهروند: کرایه شرکت واحد اتوبوسرانی از ابتدای مبدا تا انتهای مقصد یکی است. اگر کسی 200 متر سفر کند با کسی که چند کیلومتر سفر می کند یکی است و این عادلانه و شرعی نیست. لازم است همچون مترو براساس مسافت از مسافرین کرایه اخذ شود.