آرشیو دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۳، شماره ۲۰۹۲۸
حوادث - اخبار کشور
۱۱

اخبار کوتاه

تعیین تکلیف مجلس برای مولاوردی

نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شورای توسعه فرهنگ قرآنی و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری را موظف کردند گزارش عملکرد فعالیت های اجرایی را از دستگاه های ذیربط اخذ و هر 6 ماه یک بار به مجلس ارائه کنند.

خبری خوش برای بهبودیافتگان از چنگ اعتیاد

علی اجلالی، مدیر تعاونی آموزش و ورزش و اشتغالزایی بهبودیافتگان از اعتیاد طی جلسه ای با معاون سیاسی و انتظامی و دبیر شورای همگانی ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان تهران ناصر بخت اظهار داشت: جهت پیشگیری از برگشت مجدد بهبودیافتگان، از طرح توسعه ورزش و اشتغالزایی این افراد حمایت می شود.

تعاونی آموزش و ورزش و اشتغالزایی بهبودیافتگان از اعتیاد، قریب به یک دهه است که در این زمینه فعالیت دارد. اجلالی در خصوص طرح مذکور افزود: اجرای این طرح که برای اولین بار در ایران اجرا می شود، خبری خوش برای بهبودیافتگان و خانواده های آنان است.

پایان امسال آخرین مهلت تعویض کارت های پایان خدمت

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد: از سال آینده ارتباط این سازمان با سایر سازمان ها در زمینه ارائه خدمات به صورت الکترونیکی است و در صورت عدم تعویض به موقع کارت ها تا پایان سال افراد نمی توانند از خدمات بهره مند شوند.

سردار ابراهیم کریمی در همین زمینه افزود: افرادی که از زمان درخواست تعویض کارت آنان بیش از یک ماه گذشته است می توانند با ارسال علامت «؟» به سامانه پیامکی این سازمان ها به شماره 102060110، وضعیت کارت خود را پیگیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: هموطنان می توانند برای دسترسی به اطلاعات بیشتر درباره مدارک و تعرفه های مربوط به تعویض کارت به پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی ناجا به آدرس www.vazifeh.police.ir مراجعه نمایند.

اجتماع بزرگ بسیجیان شهرداری در بوستان ولایت

مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران از برگزاری ویژه برنامه شکوه مقاومت در بوستان ولایت خبر داد.

محسن پیرهادی به مهر گفت: همزمان با روز بسیج مستضعفین اجتماع قریب به 2 هزار و 200 نفری از اعضای گردان عاشورا و الزهرای بسیج شهرداری تهران در بوستان ولایت تشکیل می شود.