آرشیو دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۳، شماره ۵۸۰۰
صفحه آخر
۲۴
خبر

روز گذشته برگزار شد: تودیع «دارابی» معارفه «پورمحمدی»

مراسم تودیع و معارفه معاون قدیم و جدید رئیس رسانه ملی در امور سیما برگزار شد. در این مراسم دکتر علی اصغر پورمحمدی به عنوان معاون سیما معرفی و از خدمات دکتر علی دارابی در مدت تصدی این سمت قدردانی شد.

بنابراین گزارش در این مراسم که مدیران شبکه های سیما، مدیران ستادی معاونت و مدیر کل روابط عمومی سازمان نیز حضور داشتند، قائم مقام صداوسیما گفت: رسانه ملی به دنبال ارائه رسانه ای مطلوب و برگرفته از آموزه های دینی و اسلامی است تا انسان را به اصالت و هویت خود رهنمون کند.

حجت الاسلام موسوی مقدم افزود: نخبگان جامعه در همه سطوح باید با صداو سیما همراهی کنند و رسانه ملی را محل مراجعه خود بدانند چرا که نخبگان پشتوانه های اصلی رسانه ملی اند و بی تردید دکتر پورمحمدی این ظرفیت ها را گرد هم می آورد و کارهایی را که دکتر دارابی مقدماتش را فراهم کرده است به نحو شایسته انجام می دهد.

پورمحمدی معاون رئیس رسانه ملی در امور سیما نیز در این جلسه با سپاس از دکتر سرافراز برای اعتماد به وی و واگذاری مسئولیت این حوزه به ایشان، گفت مدیران سیما افرادی مومن، سختکوش و پرتلاشند و رسانه ملی را برای رسیدن به اهداف الهی و انسانی خود همراهی می کنند.

دکتر علی دارابی نیز در این مراسم از اعتماد مهندس ضرغامی رئیس سابق صداو سیما برای سپردن این مسئولیت به وی و از دکتر سرافراز برای برداشتن این بار سنگین، قدردانی کرد.