آرشیو دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۳، شماره ۴۱۲۸
جامعه
۲۵

اعتبار کارت های پایان خدمت قدیمی تا پایان سال

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: از سال آینده ارتباط این سازمان با دیگر سازمان ها در زمینه ارائه خدمات به صورت الکترونیکی است و در صورت تعویض نشدن بموقع کارت ها تا پایان سال افراد نمی توانند از خدمات بهره مند شوند.

به گزارش میزان، ابراهیم کریمی درباره تعویض کارت های قدیمی معافیت یا پایان خدمت با کارت هوشمند اظهار کرد: درخواست هایی که بابت تعویض کارت های پایان خدمت تاکنون به سازمان رسیده، رقمی نزدیک به هشت میلیون بوده که قریب به اتفاق آنها صادر و به افراد تحویل داده شده است.

به گفته وی، تا پایان سال 1393 تمام کارت های قدیمی در سطح کشور جمع آوری شده و دیگر هیچ گونه خدماتی به این دسته از کارت ها ارائه نمی شود.

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا با بیان این که هموطنان باید طوری برنامه ریزی کرده که حداکثر تا پایان امسال نسبت به تعویض کارت های قدیمی خود با کارت هوشمند اقدام کنند تا در سال آینده با مشکل جدی روبه رو نشوند، ادامه داد کارت های تعویضی ظرف مدت یک ماه صادر شده و توسط شرکت پست به در منازل افراد ارسال می شود، اما در صورتی که برخی افراد فاقد اطلاعات در سازمان وظیفه عمومی باشند، اصالت کارت آنان از طریق نیروی صادرکننده کارت استعلام می شود که ممکن است موجب طولانی شدن فرآیند صدور کارت شود.