آرشیو سه‌شنبه ۴ آذر ۱۳۹۳، شماره ۵۸۰۱
ورزشی
۲۲

ورزش ایران

تبریک لاریجانی برای موفقیت ساحلی بازان

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی موفقیت کاروان ورزشی در مسابقات چهارمین دوره رقابت های آسیایی ساحلی را تبریک گفت و عنوان کرد: «امیدوارم همواره شاهد و ناظر افتخارآفرینی جوانان این ملت سرافراز در تمامی عرصه های داخلی و بین المللی باشیم.»

تقدیم مدال های خواهران منصوریان به رهبر معظم انقلاب

شهربانو و سهیلامنصوریان پس از کسب مدال طلای رقابت های جام جهانی ووشو، با انتشار متنی، با اشاره به این موضوع که «تلاش شبانه روزی ما دو خواهر جواب داد و توانستیم به جهان و جهانیان ثابت کنیم که حجاب محدودیت نیست» مدال های طلای خود را به رهبر معظم انقلاب تقدیم کردند.

سخنرانی نعمتی در سازمان ملل جزو 50 رویداد مهم

کمیته بین المللی پارالمپیک (IPC) اقدام به معرفی 50 رویداد برگزیده سال 2014 کرده است که به ترتیب از رویداد پنجاهم آغاز شده و در 10 دی ماه (پایان سال میلادی) به رویداد شماره یک خواهد رسید. در فهرست این اتفاقات برگزیده سخنرانی زهرا نعمتی قهرمان تیراندازی در پارالمپیک در سازمان ملل که در تاریخ 19 خردادماه سال جاری رخ داد، به عنوان رویداد چهل و دوم این فهرست معرفی شده است.

16 کاندیدا برای ریاست فدراسیون بسکتبال

ثبت نام از نامزدهای ریاست فدراسیون بسکتبال که از 20 آبان آغاز شده بود دیروز پس از گذشت 10 روز کاری به پایان رسید. مهرداد آگین، سعید بلبل آبادی، نصرالله معینی، همایون بکتاش ساری، حسن میرزا آقابیک، امیر ایلیاوی، رامین طباطبایی، مهدی یوسفی صادقلو و محمد انصاری جعفری، رضا ترحیمی، رضا مهندسی، رضا علی، مهران سر رشته و امیر خوش خبر، ارسال انشایی و محمود مشحون 16 کاندیدایی هستند که در این 10 روز ثبت نام کرده و حال باید منتظر بررسی وضعیتشان از سوی مراجع ذیصلاح وزارت ورزش و جوانان باشند.