آرشیو چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۳، شماره ۴۱۳۰
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

بازی دختر گوهر خیراندیش مقابل مادرش

آزاده اسماعیل خانی فرزند زنده یاد جمشید اسماعیل خانی در سریال معمای شاه در کنار مادرش، گوهر خیراندیش نقش دختر خانواده دکتر وزیری را بازی می کند.

آزاده اسماعیل خانی درباره حضورش در این سریال به مهر گفت: من در این سریال نقش آفاق دختر دکتر وزیری را بازی می کنم. آفاق در کنار تحصیل به پدر و مادرش هم کمک می کند و نگرانی های خاص خود را هم درباره فعالیت های والدینش دارد.

وی ادامه داد: آفاق با وجود سن کم بتدریج در کنار دیگر اعضای خانواده اش وارد مسائل سیاسی می شود و پس از مدتی این شخصیت به یک دختر مبارز علیه حکومت تبدیل می شود. دختر گوهر خیراندیش با اشاره به این که نقشی سخت و دشوار دارد، تاکید کرد: ابتدا فکر نمی کردم از پس چنین نقش دشواری بربیایم اما وقتی فیلمنامه را خواندم، دیدم بازی در این نقش برایم باارزش است و تجربه متفاوتی خواهد بود.

اسماعیل خانی با اشاره به این که این نخستین حضورش در تلویزیون است، تصریح کرد: بازی در کنار بزرگانی مانند سعید نیک پور که در این سریال نقش پدرم را بازی می کند برایم ارزشمند است و از طرفی چون در کنار مادرم نقش دختر او را هم بازی می کنم، تجربه بسیار عالی برایم رقم خورد. رابطه آفاق با مادرش متفاوت و جذاب است و این موضوع هم برای من و خانم خیراندیش جالب بود.