آرشیو پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۳، شماره ۳۱۱۸
ورزش
۱۵

سرخط خبرها

سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن می گوید مطرح کردن نام یحیی گل محمدی در بین گزینه های هدایت پیکان، مصداق بی اخلاقی در فوتبال ایران است.

ناهیدغارسی، سرمربی تیم هندبال بانوان ثامن الحجج (ع) سبزوار با انتقاد از شرایط ورزش بانوان اعلام کرد مشکلاتی که در ورزش بانوان وجود دارد متوجه وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک نیز هست و به نظر من تا زمانی که اختیار همه چیز در دست مردان است، حق بانوان به آنها داده نمی شود.

امیر باقری استاد بزرگ شطرنج ایران معتقد است برگزاری انتخابات فدراسیون شطرنج غیرقانونی بوده و چیدمان افرادی که حق رای دارند نیز مهندسی شده است.

تمام تنیس بازان ایرانی در نخستین روز جدول اصلی مسابقات فیوچرز کیش برابر حریفان خود شکست خوردند و از دور مسابقات کنار رفتند.

سیدمناف هاشمی معاون مالی، پشتیبانی و منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان از پرداخت پنجمین مرحله از اعتبارات سال 93 فدراسیون های ورزشی در نیمه دوم آذر خبر داد و اینکه بودجه پیشنهادی ورزش در سال 94 بیش از 5 هزار میلیارد تومان است.

بهنام برزای، کاپیتان تیم فوتبال امید با بیان اینکه کرانچار می تواند به این تیم سروسامان دهد، اعلام کرد تا وقتی با حریفان تدارکاتی بزرگ بازی نکنیم، نمی توانیم برای صعود به بازی های المپیک آماده شویم.

آسیب دیدگی های مغزی پی درپی باعث کاهش توانایی سلول های مغزی در استفاده از قند شده و مانع از ریکاوری سلول های مغزی می شود.

نقل و انتقالات نیم فصل از 10 آذر تا 7 دی/ شرایط ویژه برای تیم های دارای کارت ابطال معافیت

علی مظاهری بوکسور وزن کیلوگرم ایران در مورد غیبت در مسابقات قهرمانی کشور و همچنین خداحافظی اش از تیم ملی اعلام کرد زمان مسابقات مناسب نبود و فعلااز تیم ملی نرفته ام که این حرف ها را می زنند.

جاسم دلاوری بوکسور وزن 91+ کیلوگرم ایران در موردبحث خداحافظی اش از تیم ملی اعلام کرد فعلاتصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی نگرفته ام و خداحافظی نکرده ام.