آرشیو پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۳، شماره ۵۸۰۳
فن آوری
۱۹
کلیک

مراقبت از خانواده

علی ماندگاری

«پارسه گرد» نام سایتی است که به کمک آن می توانید اطلاعات خوب و مفیدی در خصوص خانواده، کودک، سلامت و در کل هنر خوب زندگی کردن به دست بیاورید. این سایت به آدرس www. parsegard. com سعی دارد اطلاعات مفیدی در اختیار خانواده های ایرانی بگذارد تا به واسطه آن سطح فرهنگی و علمی آنها افزایش پیدا کند.

براساس آنچه گردانندگان سایت «پارسه گرد» یادآور شده اند، این سایت تلاش می کند تا با فراهم کردن دسترسی عموم به مطالب کاملا کاربردی، با حفظ استاندارد های جهانی و به کارگیری محیط آموزشی سرگرم کننده و کاربر پسند، روش زندگی سالم و به روزی را پیشنهاد کند. همچنین این سایت تاکید می کند که این روش ها از یک سو ریشه در سنت ها و فرهنگ غنی پارسی داشته و از سوی دیگر جوابگوی خواسته های حال و آینده کاربرانش است. این سایت به چهار بخش اصلی تقسیم می شود که این بخش ها در ستون سمت راست صفحه دیده می شود. این چهار بخش شامل غذا و آشپزی، سبز و سالم، هنر در زندگی و کودک و کودک یاری است. هر کدام از این بخش ها خود به مجموعه های متنوع دیگری تقسیم می شوند که در آنها مطالب مفید و خواندنی زیادی می توانید پیدا کنید. برای مثال اگر به فکر سلامت خود و افراد خانواده خود هستید بهتر است از بخش «سبز و سالم» کمک بگیرید.

در این قسمت شما می توانید به مطالب آموزشی مانند مدیریت زندگی، روش هایی برای سالم زندگی کردن، نکات کاربردی برای زیبایی، تندرستی و... دسترسی داشته باشید. «بخش هنر در زندگی» شاید یکی از بخش های جالب این سایت باشد مخصوصا برای کاربرانی که به دنبال ایجاد کمی تغییر در محیط اطراف زندگی شان هستند. نکاتی در خصوص کودکان، بارداری، آشپزی و... از دیگر قسمت های خواندنی این سایت است.