آرشیو پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۳، شماره ۵۸۰۳
ورزشی
۲۲

ورزش ایران

فینال زودرس لیگ برتر والیبال زنان

هفته دوم لیگ برتر والیبال زنان امروز درحالی برگزار می شود که جدال گاز تهران و دانشگاه آزاد را که به ترتیب در رده های اول و دوم جدول قرار دارند می توان حساس ترین دیدار این هفته دانست. این مسابقه تا حدودی می تواند صدرنشین دور رفت را مشخص کند بنابراین می توان آن را فینال زودرس دانست. تیم های ذوب آهن اصفهان و میزان خراسان نیز که به ترتیب در رتبه های سوم و چهارم را دراختیار دارند، در اصفهان به مصاف یکدیگر می روند. در شیراز هم هیات فارس میزبان شهرداری ارومیه خواهد بود.

«بچیروویچ» به ایران بازگشت

مهمد بچیروویچ، سرمربی تیم ملی بسکتبال که قراردادش بعد از بازی های آسیایی به پایان رسیده و به کشورش بازگشته بود، به ایران آمد تا در خصوص تسویه حساب نهایی قراردادش با مسئولان فدراسیون جلساتی را برگزار کند. در حال حاضر رمضانعلی دولو سرپرست فدراسیون بسکتبال است و مذاکره با بچیروویچ یا هر گزینه دیگری برای نیمکت تیم ملی بسکتبال به بعد از انتخابات فدراسیون و تعیین رئیس جدید موکول شده است.

کار راحت مدعیان در هفته ششم لیگ برتر بسکتبال

هفته ششم لیگ برتر بسکتبال درحالی امروز با 4 دیدار پیگیری می شود که به نظر می رسد مدعیان این هفته کار راحتی را پیش رو داشته باشند. مهرام صدرنشین در یک بازی خارج از خانه با نفت آبادان که رده ششم را در اختیار دارد روبه رو می شود. پتروشیمی بندر امام نیز با رتبه سوم جدول میهمان فولاد هفت الماس قزوین خواهد بود. در گرگان هم تیم شهرداری این شهر با پتروشیمی ماهشهر دیدار می کند و پمینا اصفهان از ثامن مشهد پذیرایی خواهد کرد. دانشگاه آزاد نیز که در رده دوم جدول ایستاده امروز با قرعه استراحت روبه رواست.

داورزنی در نشست سالیانه کنفدراسیون والیبال آسیا

نشست سالیانه هیات رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا (AVC) روز یکشنبه در بانکوک تایلند برگزار و محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون کشورمان نیز در این جلسه حاضر خواهد شد. در این جلسه درخصوص اهدای میزبانی جام ملت های آسیا به ایران و حضور مستقیم قهرمان آسیا در المپیک ریو تصمیم گیری خواهد شد.