آرشیو پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۳، شماره ۴۱۳۱
فرهنگ و هنر
۵

فرشته ها آمدند، «خسته نباشید!» در راه است

پس از فیلم «فرشته ها با هم می آیند» که طی دو روز گذشته در تهران و شهرستان ها توزیع شد، فیلم «خسته نباشید» از محصولات حوزه هنری هم از نیمه آذر وارد شبکه نمایش خانگی می شود.

به گزارش مهر، سعید خندق آبادی، مدیرعامل موسسه هنرهای تصویری سوره گفت: سه شنبه توزیع «فرشته ها با هم می آیند» در شهرستان ها آغاز شد و دیروز هم فیلم در تهران توزیع شده است. تیراژ این نسخه خانگی 250هزار عدد است. با توجه به حال و هوای خانوادگی و آرام «فرشته ها با هم می آیند» پیش بینی می شود فیلم در نمایش خانگی و در جذب خانواده ها موفق باشد.

او ادامه داد: برنامه بعدی ما عرضه «خسته نباشید!» ساخته مشترک افشین هاشمی و محسن قرایی در شبکه نمایش خانگی است. این فیلم که در زمان جشنواره فیلم فجر و اکران عمومی بسیار مورد توجه منتقدان و کارشناسان سینما قرار گرفته، اواسط آذر وارد بازار می شود. با توجه به فضای متفاوتی که «خسته نباشید!» دارد مطمئنم جوانان و خانواده ها این فیلم را دوست خواهند داشت. همچنین قسمت هشتم انیمیشن «شکرستان» هم نیمه آذر وارد شبکه نمایش خانگی می شود.

فیلم سینمایی «فرشته ها با هم می آیند» به کارگردانی حامد محمدی داستان زوجی است که صاحب سه قلو می شوند. جواد عزتی، نازنین بیاتی، رضا ناجی و الهام کردا بازیگران این فیلم هستند.

در «خسته نباشید!» هم بازیگرانی چون غوغا بیات، جلال فاطمی، حسام محمودی، فرزاد باقری، رویا افشار و یدالله شادمانی به ایفای نقش می پردازند.