آرشیو شنبه ۸ آذر ۱۳۹۳، شماره ۳۱۱۹
حوادث
۱۴

خبر

در سیدنی رخ داد:نجات معجزه آسای نوزاد هفت روزه از چاه

اعتماد| نوزاد هفت روزه که بعد از به دنیا آمدن در معبر فاضلاب شهری در سیدنی رها و در چاه 5/2 متری سقوط کرده بود به شکل معجزه آسایی نجات یافت. به گفته مقامات استرالیا این نوزاد پس از گذراندن شش روز در چاهی 5/2 متری، از سوی تعدادی دوچرخه سوار در حومه شهر سیدنی پیدا شد. شرایط دهشتناک چاه فاضلاب 5/2 متری و پیکر نحیف نوزاد شش روزه، خبر از سرنوشتی دردناک برای او می داد اما این پایان بهار زندگی او نبود و نجات معجزه آسایی، انتظار او را می کشید. دوچرخه سوارانی که در حومه شهر سیدنی استرالیا در حال تمرین بودند در گفت وگو با رسانه ها گفته اند در حالی که مشغول تمرین بودند، صدای گریه نوزادی را از زیر خیابان شنیده اند و به سرعت به سمت آن حرکت کرده اند.

گفته می شود این دوچرخه سواران پس از شنیدن صدا و مشکوک شدن به آن، توقف کرده و در چاه فاضلاب و آبگیر خیابان را برداشته اند و با نوزادی روبه رو شده اند که در چاه رها شده بود. با اطلاع دادن به پلیس و حضور ماموران امداد به سرعت عملیات نجات نوزاد هفت روزه آغاز شد و پس از مدتی این نوزاد از کف معبر فاضلاب و آبگیر شهری به عمق 5/2 متر نجات یافت.

این نوزاد هم اکنون در شرایط ویژه در بیمارستان به سر می برد و انجام اقدامات درمانی روی او ادامه دارد. گفته می شود زنی 30 ساله که پیش از این به اتهام قتل تحت تعقیب قرار داشت در ارتباط با این نوزاد از سوی پلیس استرالیا دستگیر شده است.

تحقیقات پلیس نشان می دهد این نوزاد هفت روزه تنها یک روز بعد از به دنیا آمدن در این معبر فاضلاب و آبگیر شهری رها شده است و تا لحظه پیدا شدن، به مدت شش روز به صورت معجزه آسایی زنده مانده است.

مرگ چهار نفر بر اثر گازگرفتگی در ساری

مهر| چهار نفر در روستای اسفندان ساری بر اثر گازگرفتگی جان خود را از دست دادند. علی عباسی، مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با اعلام این خبر گفت: این افراد اهل بروجرد بودند که برای کار به ساری آمده بودند. رعایت نشدن نکات ایمنی در نصب تجهیزات گرمایی عامل اصلی نشت گاز اعلام شده است.