آرشیو شنبه ۸ آذر ۱۳۹۳، شماره ۸۲۵۸
شهرستان ها
۵

در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان اصفهان صورت گرفت: تقدیر ویژه از ذوب آهن اصفهان به عنوان صادرکننده نمونه ممتاز کشور

اصفهان-خبرنگاررسالت: آیین تجلیل از صادرکنندگان منتخب استان اصفهان با حضور تعدادی از مسئولین، تجار و بازرگانان صنعتی کشور و استان در محل سالن اجتماعات اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد. در این آیین ویژه از ذوب آهن اصفهان به عنوان صادرکننده ممتاز ملی که بالاترین نشان صادراتی کشور را دریافت نموده، تجلیل ویژه به عمل آمد.

لوح و تندیس صادرکننده ممتاز همراه با حمایل افتخار مزین به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران به مهندس منصور یزدی زاده معاون فروش و بازاریابی ذوب آهن اصفهان اهداء گردید.همچنین در این آئین تعداد 8 صادرکننده ملی استان و 20 صادرکننده نمونه و سه صادرکننده جوان استانی مورد تجلیل قرار گرفتند. در آیین مذکور استاندار اصفهان ضمن تاکید بر صادرات غیر نفتی و توجه ویژه دولت تدبیر و امید به این مهم گفت: دولت تلاش خواهد نمود که بستر مناسب اقتصادی در جهت رشد وتوسعه اقتصادی وتجاری، برای سربازان وایثارگران جبهه اقتصادی فراهم شود و این امر نیازمند کمک و تلاش همه جانبه است.

دکتر زرگرپور با اشاره به برنامه ها و راهکارهای مورد نظر دولت و مسئولین استان جهت صادرات غیر نفتی، تسریع و تصویب و عملیاتی نمودن بودجه اقتصادی، توسعه پایانه باربری فرودگاه شهید بهشتی اصفهان وتعیین تکلیف جوایز صادراتی و توسعه امکانات با سهم و جایگاه استان را ازجمله این راهکارها عنوان نمود وگفت: برای تحقق برنامه های توسعه صادرات، باید همه بخش ها اعم از خصوصی و تشکل های صنفی و دولتی نسبت به اجرایی شدن راهکارهای مورد نظر توجه ویژه ای داشته باشیم.