آرشیو چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳، شماره ۲۱۸۴
سیاست
۲

خبر

هاشمی: استعمار و استبداد دولبه قیچی چپاول ملت ها هستند

آیت الله هاشمی رفسنجانی در دیدار اعضای مرکز بازشناسی نهضت جنگل، جهل جامعه را بهترین وسیله حاکمان برای سرکوب قیام ها دانست و گفت: آگاهی، بهترین آینده را برای جوامع ترسیم می کند. مردمی که آگاه شوند با زبان منطق مسایل خود و جامعه را حل می کنند. آیت الله هاشمی رفسنجانی در ادامه سخنان خویش به تلاش های استعمار و استبداد به عنوان دولبه قیچی در چپاول منابع ملت ها اشاره کرد و گفت: اگرچه این دو با امیدواری به حضور تندروها، برای دوام خویش امیدوارند، اما روزی که جوانان اسلامی مسلح به دانش و آگاهی شوند، هیچ دشمنی توان مقابله با آنان را ندارد.

اعلام آمادگی کانون وکلابرای مبارزه با فساد

شرق: سیدمحمودعلیزاده طباطبایی، عضو هیات مدیره کانون وکلای خبر داد که در جلسه روز سه شنبه کانون وکلای دادگستری مرکز تصمیم گرفته شده است تا در ارتباط با موضوع فساد اداری، کمیته ای متشکل از تعدادی از اعضای هیات مدیره با بهره گیری از ظرفیت علمی و تجربی وکلاطرحی را در زمینه مبارزه با فساد تهیه و به مسوولان ارایه کنند.

استقبال گسترده مردم از فراخوان سپاه در نامگذاری RQ170 ایرانی

ایسنا: سردار رمضان شریف از استقبال معنادار و گسترده مردم از فراخوان سپاه در نامگذاری RQ170 ایرانی خبر داد. مسوول روابط عمومی سپاه گفت: تاکنون حدود 900هزارپیامک و ایمیل نامگذاری برای RQ170 ایرانی از ایرانیان عزیز در داخل و خارج از کشور دریافت شده است.