آرشیو چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳، شماره ۵۸۱۹
ورزش
۲۲

مستطیل سبز

معرفی دوپینگی فوتبال

احمد هاشمیان رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال اسامی یکی از دوبازیکن جدید متهم به دوپینگ را در این رشته اعلام کرد. نفر مورد بحث محسن سلیمانی از تیم دسته دومی کارگر بنه گز بوشهر است که در جریان پیکارهای اخیر جام حذفی نتیجه تست اش مثبت و به تبع آن 2 سال محروم شد. نفر دوم یک بازیکن لیگ برتری است که چون درخواست استیناف داده تا زمان اعلام نتیجه استیناف نامش افشا نخواهد شد.

نمره مردودی کامرانی فر

حسن کامرانی فر کمک داور بین المللی فوتبال ایران به دلیل بیماری معده نتوانست تست جدید آمادگی جسمانی خود را که زیر نظر AFC در مالزی برگزار شد، با موفقیت پشت سر بگذارد و مردود شد.

دغاغله: معاوضه نمی شوم

مهدی دغاغله که تقریبا در تمامی نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال کشور مصدوم و از صحنه دور بود و فقط پنج شش هفته ای است که در بازی های پرسپولیس مورد استفاده قرار می گیرد، گفت به هیچوجه با پیشنهاد احتمالی سران این باشگاه درخصوص معاوضه شدنش با بازیکنی دیگر در نیم فصل دوم رقابت ها موافقت نخواهد کرد.

داوران بدون دستمزد لیگ

حسین عسگری، رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت داوران لیگ برتر تا این لحظه هنوز هیچ دستمزدی بابت فصل چهاردهم این رقابت ها نگرفته اند ولی افزود دستور پرداخت آن توسط سران فدراسیون صادر شده است.

سایپا؛ بدون خرید و اردو

فرهاد پورغلامی دستیار اول مجید جلالی سرمربی سایپا گفت تیمش برای نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال کشور نه بازیکن تازه ای می گیرد و نه یک اردوی طولانی مدت خواهد داشت.

مرزبان: عنایتی ماندنی است

علیرضا مرزبان سرمربی پدیده یک بار دیگر گفت که بر خلاف اخبار رایج اخیر، رضا عنایتی کهنه کار در این تیم ماندنی است.

درخشان مانع نابودی سرخ ها

حمید درخشان سرمربی نه چندان موفق پرسپولیس گفت اگر سه ماه و اندی قبل پیشنهاد هدایت سرخ ها را در آن شرایط اضطراری نمی پذیرفت، این تیم به کلی نابود می شد.