آرشیو دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳، شماره ۲۰۹۵۰
ورزشی - اخبار کشور
۹

اخبار کوتاه از فوتبال

مایلی کهن مدیرفنی تیم فوتبال امید

کمتر از یک هفته پس از انتخاب محمد خاکپور به عنوان سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان، دیروز محمد مایلی کهن نیز به عنوان مدیرفنی این تیم انتخاب شد. محمد مایلی کهن در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم، این خبر را تایید کرد. در حال حاضر محمد خاکپور سرمربی تیم فوتبال امید ایران است و در کادر فنی تیم تحت هدایت او مجید صالح و هادی طباطبایی نیز حضور دارند. مایلی کهن که پیش از این در دو مقطع به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان انتخاب شده است، قرار است ظهر فردا (دوشنبه) برای همراهی تیم فوتبال امید کشورمان در اردوی کیش به این جزیره برود. مایلی کهن سه شنبه شب نیز به تهران بازخواهد گشت.

مدیرعامل پرسپولیس امروز انتخاب می شود؟!

قرار است امروز جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در محل این باشگاه برگزار شود تا به احتمال فراوان مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس انتخاب شود. پس از اینکه پانزدهم آذر ماه حمیدرضا سیاسی که به تازگی مدیرعامل باشگاه شده بود، بازداشت و باشگاه پرسپولیس با مشکلاتی مواجه شد، مسئولان این باشگاه در صدد انتخاب فرد جدیدی برای مدیر عاملی پرسپولیس برآمدند.

الکویت دیگر قوچان نژاد را نمی خواهد

باشگاه الکویت در نظر دارد تا پس از نمایش ضعیف رضا قوچان نژاد در این تیم برای او جانشینی شایسته انتخاب کند.

مذاکرات اولیه استقلال با وحید طالب لو

بعد از جدایی رافائل داسیلوا، دروازه بان برزیلی استقلال این باشگاه جهت پر کردن جای خالی یک دروازه بان در تیمش مذاکرات خود را با وحید طالب لو آغاز کرد.