آرشیو دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳، شماره ۵۸۲۲
اقتصادی
۵

اخبار کوتاه

افزایش تولید خمیر مرغ در واحدهای زیرزمینی

مدیرعامل شرکت تعاونی تولیدکنندگان فرآورده های گوشتی گفت: کارخانه های بزرگ تولید خمیر مرغ که دارای برند بودند و استاندارد کافی را داشتند، توسط وزارت بهداشت پلمب شدند که این مساله موجب شده واحدهای زیرزمینی فعالیت خود را افزایش دهند.

محمد موسوی به ایسنا، اظهار کرد: زمانی که سازمان استاندارد، استفاده از خمیر مرغ را ممنوع می کند باید به فکر این مساله نیز باشد که واحدهای زیرزمینی فعالیت خود را افزایش می دهند.

قیمت میوه کاهش یافت

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی گفت: قیمت هندوانه، انار، نارنگی و انگور کاهش یافته است. حسین مهاجران به مهر اظهار داشت: قیمت اکثر میوه ها کاهش پیدا کرده است.

در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم هندوانه هزار تومان، نارنگی 4 هزار و 500 تومان، انار بین 2 هزار تا 4هزار و 500 تومان، پرتقال جنوب 2 هزار و 400 تا 3 هزار و 500 تومان، پرتقال رسمی یک هزار و 800 تا 2 هزار تومان، پرتقال تامسون یک هزار تا 3هزار تومان و سیب 2 هزار تا 3 هزار و 500تومان است.

گازرسانی به نیروگاه ها 3 برابر شد

سخنگوی شرکت ملی گاز از افزایش 3 برابری گازرسانی به نیروگاه ها در روزهای پایانی پاییز سال جاری خبر داد. مجید بوجارزاده گفت: در شرایط فعلی گاز تمامی صنایع، نیروگاه ها و مشترکان خانگی و تجاری شهری و روستایی در کل کشور وصل است.