آرشیو پنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۳، شماره ۲۰۹۵۲
حوادث - اخبار کشور
۱۱

کودک گمشده کوبایی در میان داعشیان!

یک زن کوبایی ساکن ایتالیا از یافتن کودک سه ساله اش در میان تروریست های داعش در سوریه خبر داد.

به گزارش ابنا، «لیدیا هررا» یک زن کوبایی که در شهر بلونو ایتالیا زندگی می کند، کودک سه ساله خود را که نوامبر 2013 گم کرده بود، در میان تروریست های تکفیری داعش دید.

وی به دیلی میل گفت: سال گذشته برای دیدار خانواده ام «اسماعیل» را به «ایسمار مسینویچ» شوهرم که از وی جدا شدم سپردم تا از او نگهداری کند اما پس از بازگشت از کوبا آنها ناپدید شدند.

لیدیا هررا افزود: پس از تحقیقات بسیار متوجه شدم که شوهر سابقم برای پیوستن به تروریست هایی داعش به سوریه سفر کرده و فرزندم را نیز با خود برده است.

وی که یک سال را بدون کودکش در نگرانی و ناراحتی گذرانده گفت: دو روز پیش در شبکه های اجتماعی تصاویری دیدم که در آن یک مرد ناشناس فرزندم را که هدبند گروه داعش به سر بسته و یک اسلحه بر دوش داشت، همراه خود می برد.این زن کوبایی الاصل با بیان اینکه شوهر سابقش در درگیری های سوریه کشته شده است، افزود: من هر روز برای دیدن کودک خردسالم دعا می کنم و از موقع گم شدنش تا الان فقط و فقط به او فکر می کنم.

هررا گفت: اسماعیل تنهاست و به من احتیاج دارد، می دانم من تنها نیستم و خانواده های دیگری هم هستند که فرزندانشان به دست تروریست ها افتاده است. ما فقط می خواهیم کسی به داد ما برسد.

وی افزود: هرگز فکر نمی کردم شوهرم تروریست باشد و الان به تنها چیزی که فکر می کنم کودک خردسالم است که تنها و بی کس در سوریه به سر می برد! هیچ کس نمی تواند درد و رنج مرا درک کند.