آرشیو پنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۳، شماره ۸۲۷۷
ورزش
۱۱

گوناگون

تیم ملی بدون کی روش بازگشت

تیم ملی فوتبال که برای برگزاری اردوی 10 روزه به آفریقای جنوبی سفر کرده بود،دیروز به تهران بازگشت اما کی روش سرمربی تیم ملی فردا به تهران می آید.

دایی میهمان فینال جام ملتها

علی دایی به عنوان یکی از سفیران آسیا از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تماشای دیدار نهایی جام ملت های آسیا 2015 دعوت شد.دیدار فینال جام ملتها روز 11 بهمن در سیدنی برگزار خواهد شد.

مشتاقی:به دنبال منافع کشتی هستیم

عضو شورای فنی کشتی فرنگی با تاکید براینکه درانتخاب سیم خواه برای سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی جوانان منافع ملی را مدنظر قراردادیم، گفت: ما با هیچ شخصی بده بستانی نداریم و به دنبال منافع شخصی نیستیم. مشتاقی اظهار کرد: مطمئنا سیم خواه توانایی های زیادی دارد که شورای فنی با انتخاب وی به این سمت موافقت کرده است.

تیموریان از استقلال جدا شد

آندرانیک تیموریان بالاخره از تیم استقلال جدا شد، آن هم با بخشش طلب یک میلیارد و دویست میلیونی اش، تا به احتمال فراوان طی 24 ساعت آینده با تیم تراکتورسازی قرارداد ببندد.

درخشان: پرسپولیس را تقویت می کنیم

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: تمرکزم فقط معطوف به تقویت تیم است و به مسئله دیگری فکر نمی کنم. درخشان اظهار کرد: باهمکاری مسئولان باشگاه، درصدد هستیم از فرصت باقیمانده نقل و انتقالات برای تقویت تیم استفاده کنیم.

لغو بازی فلسطین با ایران

فدراسیون فوتبال فلسطین از بازی با تیم ملی ایران انصراف داد. فدراسیون فوتبال فلسطین با ارسال نامه ای به فدراسیون ایران از حضور در کشورمان و بازی تدارکاتی با تیم ملی عذرخواهی کرد.

خاکپور: به تجربه مایلی کهن نیاز داریم

سرمربی تیم ملی امید معتقد است حضور مدیرفنی در تیم امید بسیار مهم و مشورتی است و نه نمادین. خاکپور گفت: مایلی کهن به خواهش بنده به تیم امید آمد تا از تجربیات فراوانی که دارد به تیم کمک کند، چراکه به تجربه و بزرگی وی دراین زمان حساس نیازداریم.