آرشیو پنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۳، شماره ۲۰۹۵۲
اخبار کشور
۱۰

تاکید آیت الله علوی گرگانی بر لزوم وحدت اصولگرایان حول محور ولایت فقیه

آیت الله علوی گرگانی گفت: همه باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم و بر اساس منویات رهبری قدم برداریم.

به گزارش خبرگزاری رسا، این مرجع تقلید در دیدار اعضای مجمع اصولگرایان استان قم با بیان اینکه تصمیمات عمومی تشکل های سیاسی باید در راستای خدمت به مردم باشد، افزود: همه باید تلاش کنیم مجموعه های سیاسی اختلافات را کنار بگذارند و امروز وحدت اصولگرایان زیر پرچم ولایت یک ضرورت است. وی با اشاره به اهمیت پشتیبانی از ولایت فقیه در راستای حفظ نظام خاطرنشان کرد: همه باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم و بر اساس منویات مقام معظم رهبری قدم برداریم.

آیت الله علوی گرگانی اصل و اساس تشکل های سیاسی را پشتیبانی از ولایت فقیه برشمرد و این امر را جامع کل خیرات در دنیا و آخرت ذکر کرد.

وی با اشاره به حدیثی از امام رضا(ع) اضافه کرد: یکی از وظایف ما احیای امر اهل بیت عصمت و طهارت است و این علوم را باید به مردم تعلیم داد و در جلسات خود از ذکر احادیث اهل بیت (ع) غافل نشویم.

استاد حوزه علمیه قم بیان کرد: مردم اگر شیرینی کلام اهل بیت (ع) را درک کنند به دنبال شما خواهند آمد و در واقع باید آن را در کلام و رفتار شما لمس کنند و ببینند شما در این مسیر حرکت می کنید.

آیت الله علوی گرگانی در ادامه تصریح کرد: در رفتارهای سیاسی خیلی باید مراقبت کرد به ویژه در ارتباط با مجموعه های دیگر باید از تخریب دوری کرده و همه را زیر سایه ولایت دعوت کنیم. این مرجع تقلید تاکید کرد: در مسائل سیاسی باید در مقابل مشکلات و سختی ها صابر باشید و آبروی مردم را حفظ کنید و هر کاری را با علم و کمال پیش ببرید.

وی بیان کرد: موکدا به مسئولان گفته ام با آبروی دیگران بازی نکرده و عیب دیگران را بازگو نکنید؛ فقط به دنبال مسائل و برنامه های خود باشید، از تخریب و صحبت در مورد دیگران جدا خودداری کنید و به نقاط مثبت خود بپردازید.