آرشیو پنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۳، شماره ۲۰۹۵۲
اخبار کشور
۳

وزیر اطلاعات خبر داد: دستگیری 3 تن از سرکردگان داعش در مرز ایران

وزیر اطلاعات گفت: سه نفر از سرکردگان داعش در مرز ایران با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی در جمع مردم این شهرستان اظهار کرد: این سه نفر قصد انجام عملیات انتحاری در ایام پایانی ماه صفر در هیئت های مذهبی تهران را داشتند که دستگیر شدند.

وی افزود: امروز دولت به دنبال ایجاد امنیت برای همه مردم است و خطرات سر راه مردم را از بین می برد و این کار با همت و بیداری سربازان گمنان امام زمان و همکاری سایر دستگاه های نظامی، انتظامی و دستگاه قضا انجام می شود.

وی بیان کرد: تنها راه حفظ امنیت پایدار در جمهوری اسلامی ایجاد وحدت ملی است که قدرت های بزرگ جهان را در برابر عظمت ایران اسلامی به زانو درمی آورد و مردم ایران اسلامی باید هوشیار باشند که وحدت عامل پیشرفت و توسعه کشور است.

وزیر اطلاعات گفت: دولت تدبیر و امید افزون بر تامین امنیت پایدار در کشور برای رفع مشکلات اقتصادی نیز تلاش مضاعفی داشته به طوری که نرخ تورم را کاهش داده و از افزایش یکباره قیمت ها کاسته است.

علوی افزود: تحریم ها، کاهش صادرات نفت و افت تولید واحدهای صنعتی دولت را در اجرای طرح های اقتصادی خود با مشکلات فراوانی مواجه کرده که با همیاری مردم و اتکا به ظرفیت های داخلی می توان این مشکلات را پشت سر گذاشت. وی با اشاره به مطالبات مردم شهرستان فردوس از رئیس جمهوری گفت: موضوع راه آهن، کمبود آب و تکمیل بیمارستان جدید فردوس از مطالبات اصلی این مردم است که از سوی دولت پیگیری می شود.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه چرخ اقتصاد کشور باید به دست مردم به حرکت درآید، تصریح کرد: مردم خود کارآفرین هستند و دولت فقط به کارها سر و سامان می دهد.