آرشیو شنبه ۶ دی ۱۳۹۳، شماره ۳۱۳۹
ورزشی
۱۵

سرخط خبرها

خاکپور، سرمربی تیم فوتبال امید از کاهش 8 روزه اردوی این تیم خبر داد و اعلام کرد تیم امید برای کمک به آماده سازی تیم ملی بزرگسالان از هیچ درخواستی مضایقه نکرده و حاضریم برنامه ها را تغییر دهیم تا با تیم ملی بازی تدارکاتی داشته باشیم.

کلنگ ساخت سالن 5 هزار نفری کشتی جویبار هفته آینده با حضور استاندار مازندران به زمین زده می شود و آرزوی دیرینه مردم کشتی دوست این شهر رنگ واقعیت به خود خواهد گرفت.

مریم هاشمی، مربی تیم والیبال بانوان دانشگاه آزاد اعلام کرد از نظر من در والیبال بانوان مشکل ساختاری و مدیریتی وجود دارد و برنامه ریزی نداریم.

مذاکرات فدراسیون دوچرخه سواری با مربی انگلیسی به این دلیل که او جزو مربیان درجه دوی کشور خود محسوب می شود، منتفی شد.

جعفر درویش زاده رییس فدراسیون ژیمناستیک اعلام کرد به نظر می رسد فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در اختصاص بودجه به سایر فدراسیون ها و به ویژه ژیمناستیک نگاه کارشناسی نداشته است.

مهاجم بایرن مونیخ به ستایش از سرمربی اسپانیایی تیمش پرداخت. مولر گفت بایرن با گوآردیولاهجومی تر شده است و می خواهد در جام های مختلف قهرمان شود.

رونی کاپیتان منچستر یونایتد به حمایت از فالکائو پرداخت. او اطمینان دارد که این مهاجم کلمبیایی می تواند در آینده بازیکنی تاثیرگذار برای شیاطین سرخ باشد.

احسان لشگری، آزادکار تیم ملی کشتی ایران که پای مصدوم خود را به تیغ جراحان سپرد به مدت 7 ماه از میادین کشتی دور خواهد بود. لشگری: تمام هزینه های عمل جراحی را خودم تقبل کردم/ مسوولان ورزشی هم حالی از من نپرسیدند

آلگری: می خواهم برگ هایی از تاریخ یوونتوس را بنویسم

فان خال: مهم ترین دستاورد این فصل یونایتد قهرمانی خواهد بود

راجرز: بالوتلی باید به نیمکت نشینی عادت کند

کاشانی: احتمال حضور برخی دو رگه ها در تیم امید وجود دارد/ بازی با تیم ملی سودی ندارد