آرشیو یکشنبه ۷ دی ۱۳۹۳، شماره ۸۲۷۹
ورزش
۱۱

گوناگون

قلعه نویی: جبران 5 امتیاز سخت نیست

سرمربی استقلال در حاشیه تمرین تیمش از بازیکنان این تیم خواست برای شادی دل هواداران با تمام وجود در تمرینات حاضر شده و برای رسیدن به قهرمانی یکدل شوند. قلعه نویی اظهار کرد: جبران 5 امتیاز درادامه لیگ کار سختی نیست و اگراشتباهات نیم فصل اول را تکرار نکنید، می توانیم قهرمانی را جشن بگیریم.

کفاشیان: فوتبال را به خوبی پیش می بریم

رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد با زحمات اعضای مجمع، فوتبال سال خوبی را پشت سرگذاشت. وی گفت: باید برنامه های خود را به خوبی پیش ببریم و کمبودها را رفع تا خواسته مردم را پاسخ دهیم.

نبی سرپرست تیم ملی شد

با اعلام رئیس فدراسیون فوتبال محمدنبی، سرپرست تیم ملی درجام ملت های آسیا شد.گفتنی است؛ نبی در جام جهانی نیز سرپرست تیم ملی ایران بود.

نیمار: ستاره شدن در فوتبال سخت است

نیمارستاره برزیلی تیم بارسلونا گفت که نمی داند آیا هرگز می تواند به خوبی مسی ورونالدو شود یا نه. وی افزود: مسی و رونالدو درسطح دیگری بازی می کنند و رسیدن به آنها اصلاکار راحتی نیست.

هلمکه آبی پوش شد

هلمکه هافبک آلمانی که به تهران آمده بود در نهایت با مسئولان تیم استقلال به توافق رسید و با این تیم قرارداد امضا کرد.این بازیکن در پست هافبک بازی می کند.

عنایتی: آمده ام به استقلال کمک کنم

مهاجم تازه وارد استقلال گفت: برای پوشیدن دوباره پیراهن استقلال خیلی صبر کردم.عنایتی گفت: بازگشت به استقلال آخرین آرزوی فوتبالی ام بود و می خواهم بازگشت پرفروغی داشته باشم و کمک کنم تا استقلال بتواند موفق باشد.

عابدینی: دعوای فوتبالی آفت زا نیست

عضو مجمع فدراسیون فوتبال خواستار دریافت اجاره از دو تیم استقلال و پرسپولیس شد. عابدینی گفت: دعوای درون فوتبالی آفت زا نیست و آفت های بیرونی دردآوراست.