آرشیو یکشنبه ۷ دی ۱۳۹۳، شماره ۳۳۷۹
فرهنگ و هنر
۳۲

تنبیه بدنی پرویز پرستویی به خاطر سینما

پرویز پرستویی در نخستین جشنواره سالانه تجلیل از برگزیدگان دانشجو دانشگاه علوم پزشکی تبریز حضور یافت و حرف های جالبی مطرح کرد. این بازیگرگفت: 14 سال قاچاقی کار کردم و نتوانستم جایزه هایم را به کسی نشان دهم. زندگی برایم در سال های کودکی به سختی گذشت، به طوری که در آن سال ها اکثر پدر و مادرها دلخوشی شان این بود که فرزندان شان معلم، دکتر، خلبان و... شوند، اما من به اصطلاح آن روزها مطربی می کردم و مجبور بودم قاچاقی کار کنم.

وی ادامه داد: در آن زمان، در محیطی زندگی می کردیم که به لحاظ فرهنگی مناسب نبود و نگرانی های خانواده نیز بجا بود و حتی یک بار که به سینما رفتم، مادرم داغ در دستم گذاشت که هنوز هم هست، آن داغ را می بوسم چون خانواده نگران بودند.

وی اظهار کرد: باید شکرگزار امنیت و آرامش حاکم بر کشور باشیم، چراکه ما ایرانیان سه دهه است که ایثارگری می کنیم. همه با وجود امنیت، فراغ بال داریم و جای شکر دارد. پرستویی نسل جوان را آینده سازان کشور دانست و گفت: اگر جوانان نباشند، مملکت به فنا می رود و باید قدر این جوانان را بدانیم.

این بازیگر با اشاره به فعالیت 46 ساله اش در عرصه سینما و هنر، گفت: پرویز پرستویی شاید دو نفر باشد، یکی من که پرویز پرستویی هستم و دیگری پرستویی ای که شما بار آورده اید و این پرستویی، امانتی است که از مخاطب دارم و اگر نخواهید، می توانید آن را بگیرید.