آرشیو دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۳، شماره ۲۰۹۵۵
اخبار کشور
۱۰

امیر حاتمی اعلام کرد: تصویب برنامه چهار ساله تامین امنیت از سوی فرمانده معظم کل قوا

جانشین وزیر دفاع تاکید کرد: برنامه چهار ساله تامین امنیت که سال گذشته از سوی وزیر دفاع تقدیم فرمانده معظم کل قوا شد مورد تصویب قرار گرفت.

امیر سرتیپ حاتمی جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، در همایش ارتقای سلامت نظام اداری و امور قضایی وزارت دفاع طی سخنانی اظهار داشت: اصلاح نظام اداری و ساختار نیروی انسانی و نگاهی ویژه به گسترش دولت الکترونیک، سهم مهمی در شفافیت و کاهش فساد اداری ایفا می کند.

وی افزود: شناسایی افراد شایسته، جوان سازی، شایسته سالاری و تشویق افراد متعهد و دلسوز از الزامات نیروهای مسلح و وزارت دفاع محسوب می شود.

جانشین وزیر دفاع تصریح کرد: امنیت یکی از مطالبات جدی شهروندان است و عدم تحقق آن در جامعه باعث زیر سوال رفتن نظام می شود، که در این راستا نیروهای مسلح باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی و جلوگیری از پیامدهای منفی یادشده، زمینه های ایجاد امنیت را با کمترین هزینه و بالاترین سرعت در جامعه به وجود آورند.

جانشین وزیر دفاع با بیان اینکه جلوگیری از فساد یکی از روش های کم کردن هزینه ها، تولید بهترین محصول و ایجاد امنیت در جامعه است، تصریح کرد: در برنامه 4 ساله ای که سال گذشته وزیر دفاع خدمت مقام معظم رهبری تقدیم و مورد تصویب ایشان قرار گرفت برای تامین امنیت دو ظرفیت مهم نیروی انسانی و تولید تجهیزات کم هزینه و کارآمد برای نیروهای مسلح مورد تاکید قرار گرفته است که تامین تجهیزات جزو وظایف اصلی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح محسوب می شود.