آرشیو دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۳، شماره ۵۸۲۷
صفحه آخر
۲۴
خبر

منتخب تصویر سال و عکس های کیارستمی در آنکارا

مدیران گالری «جر مدرن» آنکارا که تصمیم دارند نمایشگاهی از منتخب 12 سال فعالیت جشنواره «تصویرسال» و همچنین نمایشگاهی انفرادی از عکس های عباس کیارستمی در این گالری برگزار کنند، برای رایزنی های نهایی این نمایشگاه ها و دیدار با عباس کیارستمی و سیف الله صمدیان در تهران به سر می برند. هلون فیرات مدیر گالری «جر مدرن»، زیهنی تومر مدیر داخلی و امین سیمین مرام، مسئول بخش دیجیتال این گالری با همراهی سیف الله صمدیان، فیلمساز، عکاس و صاحب امتیاز نشریه «تصویر» و برگزارکننده جشن «تصویرسال» از خانه هنرمندان ایران دیدن کردند.

سیف الله صمدیان در این دیدار درباره برگزاری این نمایشگاه ها در آنکارا، گفت: خانم فیرات و آقایان تومر و سیمین مرام برای تعیین زمان نهایی و جزئیات این همکاری به ایران سفر کرده اند. گالری «جر مدرن» با مساحتی بالغ بر 10 هزار متر و با فضای نمایشگاهی حدود چهارهزار متر بزرگ ترین گالری آنکارا محسوب می شود.

وی افزود: مدیران این گالری تصمیم دارند منتخبی از آثار 12 سال گذشته جشن تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر از نسل جدید عکاسان و فیلمسازان ایرانی نمایش دهند، ضمن اینکه با آقای کیارستمی هم در حال مذاکره هستند که آثار تازه ایشان را در قالب یک نمایشگاه انفرادی در سال 2015 در گالری جرمدرن به نمایش بگذارند.