آرشیو شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳، شماره ۳۱۴۵
سیاسی
۳

سرخط خبرها

مهر: محمدرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور، جهت پاسخگویی به سوالات 11 نماینده و واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات جهت پاسخگویی به سوالات هفت نماینده مجلس و محمود آخوندی، وزیر راه و شهرسازی نیز سومین وزیری است که در این هفته با حضور در کمیسیون عمران پاسخگوی سوالات 13 نماینده عضو این کمیسیون است.

ایلنا: محمدرضا خباز، معاون تقنینی معاونت پارلمانی ریاست جمهوری با بیان اینکه اگر صداوسیما بازتاب دهنده افکار عمومی جامعه است، باید بیانگر همه نظرات و سلایق جامعه باشد، تصریح کرد: رسانه ملی باید موفقیت های دولت را نه موفقیت آقای روحانی و وزرا بلکه موفقیت نظام و مردم ببیند و به همین منظور همه آرا را منعکس کند و نه فقط آرای یک گروه خاص را.

ایسنا: مسعود پزشکیان، نماینده مردم تبریز در مجلس با تاکید بر اینکه تحریم ها به نفع هیچکس نیست اظهار کرد: زبان دیپلماسی زبان خاص خودش را دارد و این منطقی نبوده که رییس جمهور یک مملکتی بگوید سازمان ملل هر چه می نویسند بنویسد اینها کاغذ پاره است.

عصر ایران: آیت الله مصباح یزدی با بیان اینکه کسانی که به رهبری جسارت کردند، بی عقل هستند، گفت: ساحت مقام معظم رهبری آنقدر پاک است که از بی ادبی های افراد آسیبی نمی بیند. فرق اساسی که انقلاب ما با دیگر انقلاب ها داشته است، ولایت فقیه بوده که دلیل پیروزی جمهوری اسلامی تاکنون بوده است.

ایسنا: آیت الله صافی گلپایگانی گفت: باقی ماندن همه روحانیون در قم اشتباه است و آنان باید به شهرهای خود عزیمت کرده و به تبلیغ دین بپردازند. حضور علما و روحانیت در بلاد مختلف باعث مصون ماندن دین از انحرافات و فساد می شود.