آرشیو یکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳، شماره ۵۸۳۲
اجتماعی
۴

سلام ایران

پارک خودروهای سنگین در خیابان: آقای رفعت گفته اند بالای میدان شهید شاه رضایی در خیابان شهید شاه رضایی شیان واقع در لویزان تبدیل به پارکینگ خودروهای سنگین شده است. تمام اهالی از این وضعیت گلایه دارند. تقاضای رسیدگی داریم.

ایستگاه های بی.آر.تی مملو از زباله: آقای محمد رفیع زاده از تهران اعلام کرده اند که ایستگاه های بی.آر.تی در مسیر جنوب شرق به شمال غرب و راه آهن به تجریش و... فاقد سطل زباله هستند که هر کدام از این ایستگاه ها مملو از زباله شده اند. از شهرداری یا پیمانکار محترم تقاضای رفع مشکل را داریم.

حل مشکل ترافیک با ایجاد پل روگذر: مخاطب محترمی گفته اند مسیر خط بی.آر.تی تجریش به راه آهن در محل تلاقی ولی عصر(عج) به راه آهن در چهارراه نیایش با ترافیک سنگین روبه رو است به طوری که حدود 15 اتوبوس پشت سر هم می ایستند تا از چهارراه عبور کنند. اگر پل روگذر در این محل احداث شود، شاید این گره کور ترافیکی نیز باز شود.

خودروهای بی کیفیت: آقای افشار عنوان کرده اند که یکی از دلایل عمده آلودگی هوا، تولید خودروهای بی کیفیت در تهران است که سلامتی افراد را هدف قرار داده است. چرا هیچ فکری به حال این آلودگی نمی شود؟