آرشیو یکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳، شماره ۵۸۳۲
حوادث امروز
۱۳

قتل 2 پسر خردسال از سوی پدر خشمگین

گروه شوک: پدری در جنایتی هولناک دو کودک خردسال خود را به قتل رساند و همراه با اجساد آنان به پلیس کلانتری رامهرمز رفت. این مرد عریضه نویس دادگستری رامهرمز بود و انگیزه خود را اختلاف با همسرش دانست.

ساعت هفت غروب جمعه 12 دی ماه سال جاری مردی تکیده و آشفته به نام «علی» با خودرویش به کلانتری 11 رامهرمز رفت و با ادعاهای تکان دهنده ای تسلیم شد.

وی که گریه می کرد و صدایش می لرزید گفت: دو پسر سه و شش ساله ام به نام های «احمدرضا» و «محمدامین» را به خاطر اختلاف خانوادگی با همسرم به قتل رسانده ام و الان اجساد آنها روی صندلی عقب خودرویم هستند. ماموران با شنیدن جزئیات این قتل در حالی که نمی خواستند آن را باور کنند، خود را به خودروی علی رساندند و اجساد دو کودک را که خفه شده بودند، دیدند. ماجرای این جنایت خانوادگی دقایقی بعد به دادستان «غلامی» مخابره شد و با دستور وی پدر جنایتکار تحت تحقیق گرفته شد. کارآگاهان خیلی زود پی بردند که علی عریضه نویس دادگستری رامهرمز بوده است و مادر بچه ها هنوز در جریان مرگ آنان نیست. وقتی مادر احمدرضا و محمدامین به کلانتری فراخوانده شد و خود را با نگرانی به آنجا رساند، با شنیدن ماجرای این جنایت باورنکردنی از هوش رفت که بلافاصله اورژانس در جریان قرار گرفت و این زن برای درمان به بیمارستان انتقال یافت. پدر جنایتکار در بازجویی های پلیسی و قضایی گفت: مدتی می شود که با همسرم اختلاف دارم، دیگر کاسه صبرم لبریز شده بود، می دانستم اگر جدا شویم، بچه هایم سرانجام خوبی نخواهند داشت، به خاطر همین تصمیم گرفتم ابتدا آنها را کشته سپس خود را از بین ببرم، بعد از اینکه دو کودکم را داخل خودرویم خفه کردم، نتوانستم خودزنی کنم به خاطر همین با دنیایی عذاب وجدان نزد پلیس آمدم.