آرشیو پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳، شماره ۴۱۶۴
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

روی موج صدا

بررسی خاطرات یک قتل در رادیو نمایش

فیلم سینمایی «خاطرات یک قتل» ساخته یونگ جون هو محصول سال 2003 کره جنوبی امشب در رادیو نمایش معرفی و بررسی می شود.

به گزارش روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی رادیو، داستان این فیلم درباره دو کارآگاه پلیس محلی است که مامور رسیدگی به یک پرونده قتل شده و بدون هیچ ترفند خاصی، فقط با شکنجه و بازجویی مظنونان، در کارشان جلو می روند. این برنامه با گویندگی محسن بهرامی و ملیحه شبانیان ساعت 18 از رادیو نمایش پخش می شود. همچنین در برنامه تئاتر جامعه که جمعه ساعت 22 و 30 دقیقه پخش می شود، مسعود دلخواه به بررسی تئاتر مدرن خواهد پرداخت.

فردایی بهتر روی موج تندرستی

برنامه فردایی بهتر رادیو سلامت امشب به این پرسش که آیا زندگی در میان اشعه ها، سلامت شهروندان را تهدید می کند؟ پاسخ می دهد.

این برنامه با اجرای فاطمه شهبازی از ساعت 19و 45 دقیقه با حضور عبدالله فضلعلی زاده نایب رئیس انجمن سرطان، عظیم فرد مدیرکل صدور پروانه سرویس های ارتباط رادیویی و علی گورانی سرپرست اداره پرتوهای وزارت بهداشت به موضوع آیا زندگی در پرتوها سلامت شهروندان را تهدید می کند؟ می پردازد.

جشن میلاد حضرت رسول (ص) در رادیو معارف

همزمان با شب میلاد حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) برنامه مهر و ماه با هدف تبیین مجاهدت های فرهنگی آنها پخش می شود.

در این برنامه حجت الاسلام علی فاضلی هیدجی کارشناس تاریخ و سیره به تبیین تلاش و مجاهدت های فرهنگی پیامبر اعظم (ص) از جمله برنامه های تبلیغی، مبارزه با رسومات جاهلی، تائید آداب و رسوم صحیح اعراب، برنامه ریزی برای تبدیل آموزه های دین به عنوان فرهنگ عمومی، و... می پردازد. این برنامه ساعت 19 و 15 دقیقه از رادیو معارف پخش می شود.