آرشیو شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳، شماره ۵۸۳۷
اقتصادی
۶

اخبار کوتاه

خیرین 700 کیلومتر راه می سازند

معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه انجمن خیرین راه و ترابری بیش از 700 کیلومتر طرح در دست اجرا دارند، گفت: هم اکنون طرح راهسازی شهرستان های رفسنجان، لامرد و فیض آباد بزرگراه های در دست اجرای خیرین راهساز هستند. به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سیدحسین میرشفیع افزود: از مجموع 700 کیلومتر طرح در دست اجرا توسط این انجمن، حدود 250 کیلومتر از این راه ها آماده بهره برداری است.

مترو سال 94 به فرودگاه مهرآباد می رسد

مدیرکل فرودگاه مهرآباد اعلام کرد: در راستای آسایش مسافران، مترو تا اوایل سال 94 به فرودگاه مهرآباد متصل و در مرحله یک این طرح دو ایستگاه مترو ساخته می شود. علی رستمی در گفت وگو با فارس اظهار داشت: متروی فرودگاه از دو سال پیش تقریبا تعطیل شده بود اما تلاش کردیم با برگزاری جلسات با مسئولان متروی تهران، تکمیل این طرح را تسریع کنیم.

نرخ بلیت قطار در نوروز افزایش نمی یابد

مدیر عامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اشاره به برنامه ریزی های این شرکت برای کاهش سن ناوگان فعال در خطوط ریلی از ورود هزار واگن جدید به ناوگان این شرکت در آینده ای نزدیک خبر داد. سیدحسن موسوی نژاد در گفت وگو با ایسنا تصریح کرد: قطعا در نوروز امسال افزایش قیمت بلیت قطار را نخواهیم داشت.