آرشیو شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳، شماره ۵۸۳۷
ورزشی
۲۲

چه خبر از تیم ملی؟

خانزاده پا به توپ شد، کفاشیان و نبی تماشا کردند

تیم ملی فوتبال ایران دیروز (جمعه) سومین جلسه تمرینی خود را نیز در شهر ملبورن پشت سر نهاد تا مهیای بازی نخست خود در جام ملت های آسیا 2015 شود که ظهر فردا در این شهر برابر بحرین برگزار می گردد. یک مشخصه مهم این تمرین، حضور محمدرضا خانزاده، عضو تازه فرا خوانده شده به تمرینات تیم و جانشین هاشم بیک زاده مصدوم بود. وی که پنجشنبه شب به ملبورن رسیده بود، طبعا از حضور در تمرین همان روز باز مانده بود. ایرانی های مقیم ملبورن با این که می دانستند کارلوس کی روش فقط در دقایق اولیه اجازه حضور خبرنگاران و سایرین را در تمرین می دهد و سپس عذر همه را می خواهد، در محل حاضر شده بودند تا به تیم ملی روحیه بدهند و در پایان تمرین چنین کردند. مشخصه جالب تمرین روز پنجشنبه هم این بود که در حضور علی کفاشیان و مهدی محمدنبی که از عصر چهارشنبه وارد ملبورن شده بودند، انجام شد و ملی پوشان مقابل چشم های رئیس فدراسیون و سرپرست تیم ملی به مرور تاکتیک های مختلف پرداختند. هاشم بیک زاده مصدوم نیز که خط خورده، تمرین یارانش را با حسرت تماشا می کرد.

ایران - بحرین در هوای نیمه بارانی

طبق پیش بینی اداره هواشناسی استرالیا، در مسابقه فردای ایران با بحرین در دقایقی باران خواهد بارید.

جهانبخش: بحرین را برای ما آنالیز کردند

علیرضا جهانبخش مهاجم جوان تیم ملی فوتبال ایران گفت مربیان این تیم نحوه بازی بحرین - حریف نخست ایران در جام ملت های 2015 - را بخوبی برای او و یارانش آنالیز کرده اند.

عکس های یادگاری «کاپیتان نکونام» با هواداران

جواد نکونام کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران که در پایان تمرین دیروز ملی پوشان در ملبورن به نمایندگی از آنها به میان طرفداران تیم ملی و ایرانی های مقیم ملبورن رفته بود، با آنها عکس های متعددی به یادگاری گرفت و از لطف آنها تشکر کرد.

کی روش: این یک ضربه بزرگ به ما است

کارلوس کی روش مصدومیت هاشم بیک زاده را که سبب حذف وی از ترکیب 23 نفره ایران شد، ضربه بزرگی به تیم ملی در راه شرکتش در پیکارهای تازه آغاز شده جام ملت های آسیا 2015 توصیف کرد. سرمربی پرتغالی ایران گفت: «بعد از حذف پژمان منتظری، این دومین اتفاق بد برای ما است. بیک زاده حین تمرین ناگهان به زمین خورد و دستش شکست؛ ما واقعا بدشانسیم.»