آرشیو چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۳، شماره ۳۱۶۱
ورزشی
۱۹

سر خط خبرها

علی کریمی روز گذشته با حضور در سازمان لیگ جلسه ای دو ساعته را با مهدی تاج برگزار کرد/ گفته می شود که کریمی قصد دارد برای شرکت در چند کلاس مربیگری پیشرفته به اروپا سفر کند.

میثم حسینی، مدافع پرسپولیس بعد از دریافت رضایت نامه اش از این باشگاه، قرارداد جدیدی با راه آهن امضا کرد و به این تیم ملحق شد.

بنجامین ویلیامز استرالیایی، داور بازی ایران- عراق شد. این داور قضاوت بازی ایران و بحرین را هم بر عهده داشت که کارلوس کی روش به نحوه قضاوت او به شدت معترض بود و حتی به خاطر اظهارنظر درباره این داور با جریمه روبه رو شد/ علیرضا فغانی و تیم داوری ایرانی اش هم بازی حساس ژاپن- امارات را قضاوت خواهند کرد.

سرمربی عراق بازی برابر ایران در دور یک چهارم نهایی را بسیار سخت توصیف کرد. او می گوید این مسابقه بازی پایاپایی برای دو تیم خواهد بود و تیمش را با هدف رسیدن به جمع چهار تیم برتر آسیا و شکست دادن ایران آماده این مسابقه خواهد کرد.

روزنامه الجریده کویت از سفر مهدی طارمی مهاجم پرسپولیس به کویت برای عقد قرارداد با تیم القادسیه خبر داد.

بزرگ ترین همایش علمی بین المللی تربیت بدنی و علوم ورزشی 30 بهمن ماه برگزار می شود

مهدی بیجاری، ملی پوش هندبال ایران می گوید، مسوولان از مسابقات جهانی درس بگیرند و زمانی که به ایران برگشتیم بازیکنان را به حال خود رها نکنند. اینجا می گویند ایران اعجوبه است.

کسری غفوری، دبیر سازمان والیبال ساحلی کشور یکی از اهداف برگزاری مسابقات لیگ را انتخاب ملی پوشان برای حضور در تورنمنت های کسب سهمیه المپیک ریو 2016 دانست.

نصرالله سجادی، معاونت فنی و ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، با حضور در محل تالار هندبال از اردوی تیم ملی بانوان بازدید کرد.

معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه از آمادگی نیروی انتظامی استان برای تامین امنیت مسابقات کشتی بین المللی جام تختی خبر داد.

بازیکنان تیم ملی فوتبال عراق بازی برابر ایران را سخت توصیف کرده با این حال از آمادگی خود برای این دیدار خبر دادند.

تاکنون 20 کشور امریکا، آذربایجان، ژاپن، هند، بلغارستان، چین، اوکراین، ارمنستان، قرقیزستان، کره شمالی، گرجستان، پاکستان، بنگلادش، ساحل عاج، عراق، تونس، مصر، کاستاریکا، نیکاراگوئه و انگلیس برای حضور در رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام تختی در کرمانشاه اعلام آمادگی کرده اند.