آرشیو پنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۳، شماره ۲۲۱۸
سیاست
۲

خبر

اعتراض به هتک حرمت ساحت پیامبر(ص) بعد از نماز جمعه

ایسنا: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طی فراخوانی از مردم خواسته است تا جمعه این هفته، تظاهراتی سراسری را در اعتراض به هتک حرمت ساحت پیامبر بعد از اقامه نماز جمعه در تهران و سراسر کشور برگزار کنند. این تظاهرات با شعار «لبیک یا رسول الله» و «همه ما، امت محمدی و عاشق رسول الله «صلی الله علیه و آله و سلم» هستیم»، در سراسر کشور و در تهران، در مصلای تهران (مصلای حضرت امام خمینی(ره)) برگزار خواهد شد.

نامه میرزایی حکمتی به روحانی

ایسنا: وکیل مدافع امیر میرزایی حکمتی گفت: موکلم پیرامون وضعیت خود به رییس جمهور نامه نوشت. سیدمحمود علیزاده طباطبایی با بیان این مطلب، گفت: موکلم نامه ای خطاب به رییس جمهور نوشته که نامه از طریق سفیر سوییس به دست من رسیده است و ما نامه مذکور را به ریاست جمهوری منتقل خواهیم کرد. وی ادامه داد: متن نامه توسط میرزایی حکمتی از طریق تلفن در اختیار خانواده اش قرار گرفته است. وی در آن نامه عنوان کرده که «به عنوان یک ایرانی به ایران علاقه مندم» و مدعی است که «مرتکب جرمی نشده ام.» حکم اعدام «امیر میرزایی حکمتی» به اتهام جاسوسی و همکاری با دولت متخاصم به 10سال حبس کاهش یافت و این حکم توسط دادگاه تجدیدنظر استان تهران تایید شد.

برگزاری همایش «20 سال پس از بازرگان»

شرق: بنیاد فرهنگی مهندس بازرگان اعلام کرد که به مناسبت بیستمین سالروز درگذشت این بنده صالح و قرآن شناس و مجاهد، امروز (پنجشنبه) همایشی با عنوان «20سال پس از بازرگان» برگزار می شود. در این همایش که از ساعت 15 تا 19 در ساختمان دایره المعارف بزرگ اسلامی به نشانی نیاوران- دارآباد برگزار می شود.